Arculatváltás az Osztrák Posta horvát leányvállalatánál
Logót cserélt az Osztrák Posta horvát leányvállalata, az Overseas Express is, így bő egy hónappal azután, hogy mi bevezettük új megjelenésünket, tovább egységesedett a régión belül a cégcsoporthoz tartozó vállalatok arculata. A horvátok hozzánk hasonlóan egy ügyfélpartival nyitották meg az új időszakot április 8-án.
Az Overseas Express idén ünnepelte 20. születésnapját, így ez az apropó is jó lehetőséget kínált arra, hogy a cég vendégül lássa partnereit és megismertesse velük új arculatát.
Így most már a közép-kelet-európai régióban a szlovákok, a horvátok és a magyarok is hasonlóan jelennek meg – szürke-narancssárgára színeződött a térkép, ahogy azt a mellékelt ábra is mutatja. A térkép tovább egységesedik majd, hiszen az arculatváltási folyamathoz csatlakozik majd a szerbiai, boszniai-hercegovinai és a montenegrói leányvállalat is a következő évben. Az arculatváltásnál minden tagország megtarthatja a saját cégnevét, csak az egyéb arculati elemeket kell átemelniük, mint például a logót, használt színeket, vagy az előírt betűtípust.
Néhány szó az Overseas Expresszről
Az 1995-ben alapított Overseas Express elnevezésű vállalat 2006-tól kezdődően piacvezető szerepet tölt be Horvátországban. A társaság csomagküldő és raklapszállítási szolgáltatásokat nyújt Horvátország-szerte, más EU országokban pedig az Eurodis cégen keresztül végez hasonló jellegű tevékenységet. Emellett a UPS horvátországi hivatalos szerződéses partnerének számít, 2009-től pedig a világ több, mint 200 országában jelen van.
Az Overseas vállalat 2003-ban vált az Osztrák Posta Csoport tagjává. Az Overseas Express azóta számos, a piac egészére kiható újítást bevezetett, többek között: internetes szállítási szolgáltatások, szállítmányok valós idejű nyomon követése, SMS-ben és e-mailben történő értesítés, csomagok nyomon követése, szállításhoz kapcsolódó interfész, csomagok és levelek átalánydíjas kézbesítése.
Forrás: trans-o-flex Hungary
.
(Ezt a cikket 172 alkalommal tekintették meg.)