Három rangos NC Digital Awards trófeát is elnyert az „IVECO Truck Queens” projekt Olaszországban
Három NC Digital Awards díjat is begyűjtött az „IVECO Truck Queens” projekt: első helyezés a „Digitális Márkanépszerűsítés B2B”, második a „Facebook és Instagram Nagydíj”, illetve harmadik a „Digitális Márkanépszerűsítés B2C” kategóriában.
Három NC Digital Awards díjat is begyűjtött az „IVECO Truck Queens” projekt: első helyezés a „Digitális Márkanépszerűsítés B2B”, második a „Facebook és Instagram Nagydíj”, illetve harmadik a „Digitális Márkanépszerűsítés B2C” kategóriában.
A projektet a kommunikáció területének vezető befektetői közé tartozó, nagynevű vállalatok képviseletében érkezett digitális kommunikációs szakemberekből álló zsűri választotta ki. Az Ogilvy globális kommunikációs ügynökség alkotta és a Freeda médiavállalat által gyártott dokumentum-videó a Nemzetközi Nőnap alkalmából a szállítási iparágban dolgozó nőket köszöntötte.
A digitális kommunikációs projekt célja, hogy azon nők tapasztalatainak adjon hangot, akik szenvedélyesen és elkötelezetten dolgoznak a teherszállítási iparágban. Akik nap mint nap törik át a nemi sztereotípiákat és az elkövetkező generációk számára is elősegítik a változást.
A dokumentum-videó három hölgyről szól, akik ugyan különböző országokból származnak és eltérő háttérrel rendelkeznek, ám a teherautók iránti szenvedélyük közös. Judith Ehrmann, a Truck Racing Team Schwabentruck tapasztalt szerelője, Lorella Della Torre, aki egy IVECO márkakereskedés értékesítési vezetője Olaszországban, valamint Oti Cabadas, akinek hagyományos előítéletekkel kellett megbirkóznia, miközben tapasztalt kamionsofőrré vált. Ők vallanak arról, milyen kihívásokkal és előítéletekkel kellett szembesülniük és hogyan küzdöttek elszántan szakmai elismerésükért választott szakterületükön. A dokumentum-videó az IVECO LIVE CHANNEL csatornán (www.ivecolivechannel.com) tekinthető meg, az alkotást emellett az IVECO és a Freeda közösségi média csatornáin is megosztották.
Marialaura Iascone, az IVECO globális márkamarketing-igazgatója így fogalmazott: „Nagy büszkeséggel tölt el minket, hogy ilyen rangos díjjal tüntették ki e dokumentum-videót. Az alkotás a nők iparágunkban betöltött szerepére irányítja a figyelmet, illetve mindazon bátorságra és elkötelezettségre, amivel szakmájukban dolgoznak. Reméljük, hogy ezen eltökélt hölgyek példái még több fiatal nőt inspirálnak arra, hogy szakítsanak a sztereotípiákkal, kövessék szenvedélyüket és sikeres karriert építsenek választott szakterületükön.”
A tekintélyes NC Digital Awards díjakat immár tizedik alkalommal osztotta ki az olasz ADC Group. A kiadó a reklám-, marketing-, média- és rendezvényszervező-szakemberek közreműködésével ismeri el a digitális kommunikáció legszínvonalasabb minőségű termékeit Olaszországban.
Forrás: Iveco – Danube Truck Magyarország Kft.
(Ezt a cikket 95 alkalommal tekintették meg.)