A Dunlop bevezeti az új SP 344* 17,5” kormányzott abroncsot tehergépkocsik számára

WebDigital

A robosztusabb és jobb futásteljesítményt nyújtó abroncs javítja a flották hatékonyságát regionális logisztikai feladatok ellátásában

Az új SP 344* bevezetésével a Dunlop megújítja a regionális áruszállításra kifejlesztett SP 344 kormányzott abroncs termékcsaládot a 17,5” méretben. A nagy sikernek örvendő SP 344 legújabb generációját kifejezetten korunk nagy igényeket támasztó szállítási és regionális áruszállítási szolgáltatási követelményeinek kielégítésére tervezték. Az új SP 344* legnagyobb előnye fokozott robusztussága, mely jó futásteljesítménnyel, egyenletes kopással, valamint kiváló kormányozhatósággal és nedves tapadással párosul.

Picture 031Az SP 344* új futókeverékének köszönhetően az abroncs robusztusabb, és jobb nedves tapadással bír elődjéhez képest. Erőteljes karkaszkialakítása miatt az új Dunlop SP 344* javítja a flották hatékonyságát a regionális logisztikai feladatok ellátása során.

„A 17,5”-os új Dunlop SP 344* elsődlegesen a terjesztéssel és regionális tevékenységekkel foglalkozó flották számára készült” – nyilatkozta Boris Stevanovic, a Goodyear Dunlop EMEA haszongépjármű-abroncsok részlegének marketing igazgatója. „Az ilyen jellegű feladatok hatékony ellátásához elengedhetetlen a jó futásteljesítmény, az egyenletes kopás és a robusztus architektúra, ezért ezekre a teljesítményjellemzőkre helyeztük a hangsúlyt az új SP 344* kifejlesztése során, hogy biztosítsuk az abroncs megfelelő teljesítményét ezeken a területeken. Meggyőződésünk, hogy az új Dunlop SP 344* fokozott teljesítménye is hozzájárul majd az SP 344 termékcsalád sikertörténetéhez.”

Új tulajdonságai és előnyei között szerepel az új futókeverék. Ez adja ugyanis az abroncs robusztusságát, amely nélkülözhetetlen a szállítási és regionális áruszállítási szolgáltatások biztosítása során, és a jobb nedves tapadáshoz is hozzájárul. Ezenfelül a futófelületi mintaárok repedésekkel szembeni ellenállóságát is javítja. A nedves úton való kicsúszással szemben a sikeresen kialakított futófelületi mintázat lamella- és barázdasűrűsége nyújt védelmet. Az ötbordás kialakítás és a zárt vállbordák az új futókeverékkel kombinálva jó futásteljesítményt és kormányozhatóságot, valamint egyenletes kopást biztosítanak. A futófelület egy másik jellegzetessége az egyedi mintaárok-kialakítás, mely bizonyítottan jó kőkivető potenciállal rendelkezik.

Az új Dunlop SP 344* kormányzott abroncsok 2014 decemberétől kerülnek forgalomba 245/70R17.5 136/134M TL és 265/70R17.5 139/136M TL méretben. Az EU-s címkebesorolást tekintve mindkét abroncs B értékelést kapott nedves tapadás kategóriában és D besorolást üzemanyag-hatékonyság szempontjából. A 245/70R17.5 esetében a külső zajszint értékét 71 dB-ben állapították meg (két hullám), míg a 265/70R17.5 139/136M méretű abroncsnál ez az érték 73 dB (két hullám).


A Dunlopról
A Dunlop a világ egyik legnagyobb gumiabroncsgyártója, mely abroncsok fejlesztésével, gyártásával és értékesítésével foglalkozik személyautók, haszongépjárművek és motorkerékpárok részére, valamint terepen való felhasználásra és ipari célokra.

Forrás: Weber Shandwick
.

(Ezt a cikket 135 alkalommal tekintették meg.)

Hozzászólások

Ezeket olvastad már?

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..