Érdekességek Hírek Márkahírek Újdonságok Versenyek Volvo

Volvo Trucks: Lesifotósok egész Európában

A Paparazzi kampány, amely a Volvo Trucks szervezésében az új Volvo FM most kezdődött bemutatását kíséri, sasszemű fotósokat vonzott 180 országban Európa szerte, hogy részt vegyenek egy versenyen, ahol a cél az volt hogy elkészítsék a legjobb fotót az új Volvo FM-ről.

A kampány március 4-én indult: két nem letakart, új Volvo FM szelte át Európát. A Volvo Trucks arra ösztönözte az új Volvo FM-et megpillantó embereket, hogy posztolják a járműről készült kedvenc felvételüket a www.volvotrucks.com/paparazzi oldalon – és aki a legjobb lesifotósnak ígérkezik az út során, szép jutalomban fog részesülni.

A legjobb kép az Egyesült Királyságból

Sikeres lesifotó

 „A verseny nagyszerű módja volt annak, hogy annyi ember pillanthassa meg az új járművet, amennyi két hét alatt csak lehetséges, ezzel is elköztelezettséget kiváltva a weben. Mindent egybevetve több mint 470,000 ember látta a versenyt online”, mondta Jeff Bird, sajtótesztekért felelős vezető, és az esemény projektvezetője a Volvo Trucks-nál.

A legelső és a legjobb képet is jutalmazzák mind a tizennyolc országban: egy göteborgi út a nyeremény, amely tartalmaz egy új Volvo FM tesztvezetést is.

Minden nyerő fotó megtalálható a www.volvotrucks.com/paparazzi oldalon.

Forrás: Volvo Trucks
.

(Ezt a cikket 295 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .