Hírek Sajtószemle Volvo

Díjakat kaptak a Volvo új hirdetési formái

A Volvo sok médiatrükköt bevetett az új FH bemutatásakor.

Ezek igen hatásos fogások voltak, az internetnek hála a különböző platformokra „bedobott”, burkolt hirdetések futótűzként terjedtek a felhasználók között. Ezt a reklámszakma sem hagyta figyelmen kívül, az Epica 2012 díjátadón két elismerést is besöpörtek a svédek. A balerinás videójuk – amikor egy kötéltáncos haladt át két mozgó kamion fölött – és az eBay-en értékesített első új FH ötlete nyűgözte le a zsűrit.

Tovább a Kamionhírek.hu teljes cikkére >>
.

(Ezt a cikket 237 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .