Hírek Kishaszonjárművek Márkahírek Volkswagen

Világszerte növelte eladásait a Volkswagen Haszonjárművek

Folyamatosan emelkedő eladási darabszámokat könyvelhetett el a Volkswagen Haszonjárművek az elmúlt tizenegy hónapban, európai piacvezetőként 479 000 kishaszonjárművet szállított ki világszerte ebben az időszakban. Ez az eredmény 22,5 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához (391 000) képest.

„Ez azt jelenti, hogy már mostanáig 40 ezerrel több haszonjárművet adtunk el, mint a teljes tavalyi évben.” – mondta Harald Schomburg, a Volkswagen Haszonjárművek igazgatótanácsának értékesítés és marketing területekért felelős tagja. „Az összes típuscsaládunk rendkívül jó eredményt ért el 2011-ben.”

• A Caddy család a legsikeresebb típus, világszerte 146 100 példány talált gazdára, ami 26 százalékos növekedést jelent (2010. jan-nov.: 115 900)
• A T5 típus változatainak eladásai világszerte 5,6 százalékkal, 139 900 példányra nőttek (2010. jan-nov.: 132 500).
• A Crafter 4,1 százalékkal erősödött, világszerte 34 600 darab került piacra (2010. jan-nov.: 33 200).
• Összesen 60 200 Amarok pick up talált gazdára (2010. jan-nov.: 18 500).
• A Saveiro könnyű pickup értékesítései Dél-Amerikában 12,6 százalékkal, 74 800 darabra nőttek (előző év: 66 400).
• A klasszikus T2 furgon kicsivel a 2010-es eredményei alatt teljesített, a kizárólag Brazíliában kapható típusból 23 350 példány kelt el (előző év: 24 200)

„Elhivatott és hozzáértő márkakereskedőinkkel és importőreinkkel jelentősen javítottuk pozíciónkat.” – tette hozzá Harald Schomburg – „2011-re a Volkswagen Haszonjárművek történelmében rekord évként emlékezünk majd.”

A márka értékesítése különösen Európában és Dél-Amerikában nőtt. Figyelemre méltó, hogy 22,8 százalékos erősödést könyveltek el Dél-Amerikában 126 600 értékesített haszonjárművel (2010. jan-nov.: 103 000), miközben Európában a vonatkozó mutatók 17,7 százalékkal 261 200 darabra nőttek (2010. jan-nov.: 221 900). Kelet-Európában 40,5 százalékkal javultak az eladások, 32 300 kishaszonjármű talált gazdára (2010. jan-nov.: 23 000). A hazai, német piacon elért 8,3 százalékos növekedés mellett a Volkswagen Haszonjárművek 2011-ben január és november között két számjegyű erősödést mutatott fel más európai piacokon is: Nagy-Britanniában 18 százalékkal 32 300-ra, Hollandiában 21 százalékkal 16 000 darabra és Franciaországban 21,6 százalékkal 14 700 darabra emelkedtek az értékesítések.

„Európában háromszor gyorsabban növekedtünk, mint a városi kisáruszállítók, transzporterek és pick up-ok piaca. Habár ez a szegmens 2011-ben január és október között hat százalékkal bővült, a Volkswagen Haszonjárművek forgalomba helyezései 18 százalékkal gyarapodtak.” – mondja Harald Schomburg. „Ez azt jelenti, hogy továbbra is vitathatatlanul piacvezetőek maradtunk Európában 16,4 százalékos piaci részesedéssel – ráadásul vetélytársainkkal szembeni előnyünket tovább növeltük.”

Egyértelmű piacszerzésre került sor idén január és október között az előző év azonos időszakához képest, különösen a skandináv országokban, Hollandiában (23,3 százalékról 29,4 százalékra), Olaszországban (3,7 százalékról 5,4 százalékra) és Ausztriában (26,1 százalékról 32,7 százalékra), és 14,5%-os piaci részesedéssel a Volkswagen Haszonjárművek várhatóan Magyarországon is első helyre kerül a haszonjárműveket forgalmazó márkák piacán.

Forrás: Volkswagen Haszonjárművek
.

(Ezt a cikket 176 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .