Új üzletfejlesztési vezetőt nevezett ki a DHL Supply Chain
Átgondolt lépésekkel elért célok – Forgó András 20. évét ünnepelte a cégnél
Átgondolt lépésekkel elért célok – Forgó András 20. évét ünnepelte a cégnél
Ezt a kerek évfordulót mi sem koronázhatta meg jobban, mint a hazatérésével betöltött új pozíciója. András az elmúlt 10 évben egy régiós csapat tagjaként Európa és Közel-Kelet szinte minden országában megfordult, ahol az adott ország üzletfejlesztési csapatával dolgozott ki költséghatékony és innovatív raktári megoldásokat az ügyfelek elégedettségének és a vállalat pénzügyi eredményeinek növelése érdekében.
Mindeközben a skandináv régió üzleti partnereként koordinálta az ottani üzletfejlesztés és a regionális tervezői csapat közötti projekteket. Az elmúlt pár év e-kereskedelmi forradalmában pedig az erre specializálódott tervezési csapat vezetéséért és fejlesztéséért is felelt. Korábban a hazai ügyfélkapcsolati csapat vezetése és fejlesztése mellett az ügyfelek elégedettségéért és új üzletek fejlesztéséért volt felelős. Mindezt a cégnél eltöltött első 5 évének raktári operációkban szerzett tapasztalatával alapozta meg.
Az új pozícióban András feladata lesz a növekedéshez szükséges, folyamatosan változó gazdasági helyzethez igazodó üzletfejlesztési stratégia kidolgozása és ennek megvalósítása, melynek célja az ügyfelek számára hatékony és innovatív megoldások biztosítása. A regionális tapasztalatokon nyugvó személélet alapul veszi a digitalizációval, a költséghatékony automatizálási megoldásokkal és a fenntarthatósággal való szoros összefüggést.
„A körülöttünk zajló események, azok hatásai mindannyiunk számára nyilvánvalóvá tették, hogy napjainkban az egyik legnagyobb kihívás a kiszámíthatatlanság. Erre úgy lehet a leghatékonyabban felkészülni, ha a korábban megszokottnál sokkal több változatra dolgozunk ki forgatókönyvet és az adott pillanatban a megfelelőt már csak le kell vennünk polcról. Ez a felkészültség és gyors reagálás lesz a következő évek versenyképességének egyik legfőbb meghatározója” – foglalta össze új pozícióját Forgó András.
A DHL-ről:
DHL – a világ logisztikai vállalata
A DHL a globális logisztikai ipar vezető márkája. DHL divíziócsalád páratlan logisztikai szolgáltatásokat kínál, kezdve a nemzeti és a nemzetközi csomagküldéstől, az e-kereskedelmi szállítástól és a teljesítési megoldásoktól, a nemzetközi expressz, közúti, légi és óceáni szállításon át az ipari ellátási lánc menedzsmentjéig. A DHL körülbelül 380.000 alkalmazottal több mint 220 országban és területen van jelen a világban. Biztonságosan és megbízhatóan köti össze az embereket és a vállalkozásokat, lehetővé téve így a globális kereskedelmet. A vállalat speciális megoldásokkal segíti a piacok és iparágak növekedését: beleértve a technológiát, a tudományokat és az egészségügyet, az energiaipart, az autóipart és a kiskereskedelmet. A vállalati felelősségvállalás bizonyított elkötelezettségével és a fejlődő piacok páratlan jelenlétével a DHL kiérdemelte „a világ logisztikai vállalata” címet.
WP
(Ezt a cikket 106 alkalommal tekintették meg.)