Hírek Kiemelt hírek Márkahírek Sofőrök Volvo

Ki lesz a volvotrucks_hungary Instagram arca? – Pályázatot hirdet a Volvo Hungária Kft.

A COVID-19 okozta járványhelyzet új, naprakész stratégiát követel a fuvarozási piacon is. A csökkenő gépjárműszám javított ugyan a sofőrhiány problémáján, de a szállítási igények növekedése változtathat ezen. A Volvo Hungária Kft. formabontó kampányötlettel növeli ismertségét a magyar piacon, és ehhez az egyik legerősebben fejlődő közösség médiacsatornát választotta platformnak.

Illusztráció – Fotó: Volvo Trucks

A 2020-as év nem várt kihívásokat tartogatott

Fáczán Gergely a Volvo Hungária Kft. kereskedelmi igazgatója szerint a 2020-as év a szokásos kihívásokon felül további megoldandó feladatokat állított a vállalat elé. Az év egy erős kezdéssel indult, az ezt követő gazdasági leállás a közúti járművek harmadát parkolópályára kényszerítette. A nyár közepére a nehézgépjárművek nagy része ismét forgalomba állt, azonban mostanra 10%-kal kevesebb kamion közlekedik Európa útjain, mint egy évvel ezelőtt. Ez javított a sofőrhiány problémáján, azonban a vállalatok nagy része azért küzd, hogy jó munkát és versenyképes fizetést tudjon biztosítani munkavállalóinak. A sofőrhiány tehát újra probléma lehet, amikor a kamionos szállítás visszaáll a régi menetrendjébe.

Miért tartja fontosnak a cég a sofőrélet bemutatását?

A Volvo Trucks mindig fontosnak tartotta, hogy gépjárműveik mellett a sofőrök életét is megjelenítse kommunikációjában. Az új kampányötlet célja, hogy a sofőrszakmát vonzóbbá tegye a fiatal generációk számára is. A tapasztalatok alapján a kamionvezetők többsége nem munkaeszközként, hanem lakóhelyként, a mindennapok színtereként tekint a nehézgépjárművekre. A sofőrök élete – különösen a járvány időszakban – megpróbáltatásokkal teli, ennek őszinte kommunikációját kiemelt fontosságúnak tartja a vállalat.

Illusztráció – Forrás: Volvo Trucks

Sofőrök az Instagramon

A Volvo Hungária Kft. olyan platformot választott a szakma megismertetésére, amelyen, nemtől függetlenül, a fiatalabb célközönséget is eléri. A sofőrélet bemutatásához, őszinte, hiteles és izgalmas tartalmakon keresztül az Instagramra vezet az út.

A kampány megvalósításához a Volvo Hungária Kft. olyan magabiztos sofőröket keres, akik nem riadnak meg a szerepléstől és elhivatottak a Volvo Trucks márka iránt. Mivel ez a szakma nem korhoz vagy nemhez kötött, ezért a vállalat egyaránt keres női és férfi sofőröket is. A kiválasztás folyamatában szakmai zsűri vesz részt: Fáczán Gergely, a Volvo Hungária Kft. kereskedelmi igazgatója, Závodka Nándor, a Trans LTL Kft. ügyvezetője, illetve Aranyi Péter – a Vezess.hu újságírója.

A felhívásra 2020. november 29-e éjfélig lehet jelentkezni, a kiválasztott sofőröket pedig 2020. december 7-én mutatják be a közösségi oldalakon. A jelentkezés és a kiválasztás részletei az alábbi linken is megtalálhatók!

Forrás: Volvo Hungária Kft.

 

(Ezt a cikket 34 alkalommal tekintették meg.)