Hírek Iveco Márkahírek

Az új Iveco Eurocargo a 2016-os „Nemzetközi év tehergépkocsija”

A 25 elismert európai haszonjárműves szakújságíróból álló zsűri az új Eurocargo típust választotta meg a 2016-os „Nemzetközi év tehergépkocsijának”. A rangos díj – amelyet az elmúlt négy évben négyszer nyert meg az Iveco – jól kifejezi az Iveco elkötelezettségét a technológiai fejlesztések iránt, valamint azt, hogy kiemelten szem előtt tartja az alacsony szintű teljes birtoklási költséget (TCO) és a fenntartható fuvarozást.

Forrás: Iveco
Forrás: Iveco

Az új Eurocargo a 2016-os „Nemzetközi év tehergépkocsija”. Az Európa-szerte 25 vezető haszonjárműves magazint képviselő 25 szakújságíróból álló zsűri az új Iveco Eurocargo típusnak ítélte oda ezt az elismerő díjat. Az Iveco új középkategóriás tehergépkocsija szoros küzdelmet vívott a cím elnyeréséért, amely azt fejezi ki, hogy ez a jármű „a legnagyobb mértékben járul hozzá a közúti fuvarozás hatékonyságának javításához olyan szempontok alapján, mint a műszaki innováció, a kényelem, a biztonság, a vezethetőség, az üzemanyag-takarékosság, a környezeti terhelés és a teljes birtoklási költség (TCO)”.

Ez a kitüntetés sorban a negyedik azt követően, hogy a Stralis elnyerte a 2013-as „Nemzetközi év tehergépkocsija”, a Daily a 2015-ös „Nemzetközi év kishaszonjárműve” és a Magelys a 2016-os „Nemzetközi év autóbusza” díjat. Ez egy jelentős elismerése annak, hogy az Iveco kiemelten szem előtt tartja a fenntarthatóságot elősegítő technológiai fejlesztéseket és a teljes birtoklási költség (TCO) csökkentését.

Forrás: Iveco

Gianenrico Griffini, a „Nemzetközi év tehergépkocsija” díj elnöke így összegezte a zsűri döntését: „Az Iveco egy olyan új, középkategóriás teherautót mutatott be, amely ismét magasra tette a mércét ebben a nagyon kiélezett versennyel jellemezhető szegmensben, ahol az Eurocargo immár 25 éve etalonnak számít a piacon.”

Az eredményt november 17-én este hirdették ki a franciaországi Lyon városában kétévente megrendezett Solutrans fuvarozási és városi áruszállítási szakkiállításon. A díjat Pierre Lahutte, az Iveco márka elnöke vette át Griffini úrtól a kiállítás gálavacsoráján a lyoni kereskedelmi kamara épületében, majd hozzáfűzte: „Nagyon büszkék vagyunk erre az elismerésre, amelyet az új Eurocargo típusunk kapott, a tehergépkocsi, amelyet szeret a város, mivel tiszteletben tartja az embereket és a környezetet. Ez a legújabb generációja annak a járműnek, amely a világszerte értékesített félmillió példányával évek óta vezető szerepet tölt be Európában a középkategóriában. Az elmúlt négy évben minden szegmensben elnyertük ezt a díjat, ami abszolút rekordnak számít. Mi vagyunk az egyetlen olyan tehergépkocsi- és autóbuszgyártó, amelynek gyártási programjában négy „év haszonjárműve” szerepel. Ez jelentős elismerése a cégcsoport által a termékkínálatunk megújítása és az olyan élenjáró technológiák, mint az Euro VI HI-SCR megoldásunk kifejlesztése terén végrehajtott beruházásoknak”.

Forrás: Iveco

A fenntarthatóság és az energiahatékonyság a márka törekvéseinek középpontjában állnak, így jelentős kutatások irányulnak a hagyományos dízelmotorok üzemanyag-fogyasztásának és károsanyag-kibocsátásának csökkentésére. Ennek eredménye az Iveco előnyös Hi-SCR motortechnológiája is. Ez a megközelítés továbbá az alternatív üzemanyagok használatának népszerűsítésében és az Iveco földgázhajtás terén kivívott európai vezető pozíciójában is megnyilvánul.

Az új Eurocargo kiteljesíti az Iveco típuskínálatának evolúcióját a motorok, a biztonság, a kényelem, a költségcsökkentés és a környezetvédelmi fenntarthatóság terén bevezetett jelentős újítások révén. Ezt a fejlődést a márka alapértékei hajtják, úgymint a technológia, a csökkentett teljes birtoklási költség (TCO), a fenntarthatóság és az ügyfelekkel kialakított, illetve egyre erősödő üzleti partnerség, amelynek célja: „Iveco. Az Ön partnere a fenntartható fuvarozásban.”

Az Eurocargo az egyedüli Euro VI-os, középkategóriás tehergépkocsi, amely egyetlen kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel, a passzív dízel részecskeszűrővel társított Hi-SCR-rendszerrel teljesíti az érvényben lévő károsanyag-kibocsátási szabvány előírásait. Ez az egyedülálló megoldás nem változtatja meg az égési folyamatot, ugyanis ennél a kipufogógáz visszavezetése helyett a motor csak friss levegőt szív be. Az Iveco Tector 5 és Tector 7 motorokat a városi fuvarfeladatok jellemző üzemelési körülményeire optimalizálták, míg az új turbófeltöltő révén a jármű élénken reagál a gázadásra, illetve dinamikusan viselkedik elinduláskor, akár 8 százalékos üzemanyag-megtakarítást eredményezve.

Forrás: Iveco

Az Iveco vezető szerepet tölt be a földgázhajtás terén, és erre alapozva az új Eurocargo is elérhető „szupergazdaságos” („super-eco”) változatban, amely sűrített földgázzal (CNG) üzemel, a dízelekhez képest kisebb környezeti terhelést és kedvezőbb gazdaságossági mutatókat nyújtva. A 210 lóerős, hatliteres Tector motor jelentős előnyöket kínál a hatékonyság és a károsanyag-kibocsátás terén. Már most az Euro VI károsanyag-kibocsátási szabvány C-fokozatának előírásait (2016. 12. 31-től lép életbe) is teljesítve ez a jármű a városközpontok védett övezeteibe is behajthat, további előnyöket biztosítva az áruelosztó küldetésekhez. Ráadásul a földgázzal hajtott Eurocargo járművek rendkívül csendesek, így tökéletesen megfelelnek az éjszakai városi munkavégzéshez.

Az Eurocargo valóban ideális partner a városban: környezetbarát, csendes, üzemanyag-takarékos, jól manőverezhető és kényelmes – egy „mozgó iroda” –, mindez az alacsony szintű teljes birtoklási költséggel jó partnerré teszi a fenntartható fuvarozásban. A „Tehergépkocsi, amelyet szeret a város” marketingszlogen tökéletesen illik az Eurocargo típusra.

Forrás: Iveco
.

(Ezt a cikket 392 alkalommal tekintették meg.)