Ajánlatok Hírek Kommunikáció és Informatika

Nyomkövetés mint a bizalom és lojalitás mérőeszköze

Magyarországon közel nyolcvan cég foglalkozik gépjárművek műholdas (GPS-es) nyomkövetésével, ám kevés szolgáltatóra jellemző, hogy nem “dobozolt” árut kínál, hanem az ügyfél igényeihez igazított terméket. A Flexcom Kommunikációs Kft. és az általa működtetett nyomkovetes.net szolgáltatásaival ennél is többre törekszik: szemléletet kíván formálni és ügyfelei üzleti fejlődését elősegíteni.

gps nyomkövetésA Flexcom Kommunikációs Kft. piaci részesedése az árbevétel alapján megközelítőleg a huszadik helyre pozícionálható, de ár-érték arányos teljesítésben az előkelő második-harmadik helyet foglalja el. Piacvezető azonban a termékfejlesztésben és felelős gondolkodásban, ami a szolgáltatásokban is érzékelhetően megmutatkozik.

A jelenlegi piaci kínálatban megtalálhatóak a gyorsan és olcsón működtethető, úgymond “bóvli” termékek, amelyek mögött nincs valós tartalom, testreszabott megoldás, vagyis minőségi szolgáltatás. A FlexCom csapata nem egyszerűen készüléket ad el, hanem a piaci igényekhez igazodó, naprakész termékportfoliót és kapcsolódó szolgáltatási rendszert kínál, amely az ügyfelek visszajelzései alapján folyamatos fejlesztéssel jön létre.

A GPS-es nyomkövető rendszer elsősorban a cégvezetés szempontjait veszi figyelembe, a számára szükséges információt nyújtja, vagyis átláthatóvá teszi a működést és elősegíti a felelős döntéshozatalt. Ugyanakkor a napi működésben motivációs eszközként kell használni nem „korbácsként”. A rendszer bevezetése előtt fontos felhívni az ügyfél figyelmét arra, hogy az adatok ismeretében felelősen kell döntenie, vagyis a GPS mint eszköz a bizalom és a lojalitás mérőeszközeként használandó. A nyomkövető rendszer hosszútávon fenntartható megoldást kínál valós problémákra, de a megoldás a munkaadó és munkavállaló közötti együttműködést feltételezi.

A nyomkovetes.net szolgáltatási rendszere és szemlélete ezt a hozzáállást támogatja, mert arra az alapgondolatra épül, hogy minden cégnek a munkaerő a legfontosabb erőforrása és értéke. A humánerőforrás határozza meg egy-egy cég piaci helyzetét, sikerét vagy kudarcát. Ezért a jó cégvezető számára a legfontosabb a jó munkaerő kiválasztása, megtartása és a kölcsönös bizalom kiépítése.

További részletek: http://gpsnyomkovetes.net
.

(Ezt a cikket 212 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .