Az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte az útdíj kommunikációs tendert
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. által, az idei médiavásárlási és médiatervezési szolgáltatásokra kiírt, hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte – az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
A tender keretösszege nettó 150 millió forint.
A nyertes feladata a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. feladatainak ellátásához szükséges kreatív és médiastratégia kialakítása, kreatív tervezés és gyártás, továbbá médiatervezés és médiavásárlás, valamint a kapcsolódó ügynökségi szolgáltatások ellátása.
Feladat még a HU-GO elektronikus díjszedési rendszer fejlesztéseinek ismertetése: az aktuális változások és eredmények megmutatása a célközönség számára.
Az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes, az értékelésnél az ár és a mintafeladat kidolgozása azonos súllyal esett latba. A másik ajánlattevő a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. volt.
Forrás: MTI (ghg \ gpp \ gfp)
.
(Ezt a cikket 182 alkalommal tekintették meg.)