BEHOZHATATLAN A FORD ELŐNYE A HAZAI PIACON?
A Ford októberben 650 új gépjármű értékesítésével, 9,8%-os piaci részesedéssel ismét első helyen végzett a hazai személyautó és haszongépjármű piacon, amelynek révén az év első 10 hónapját tekintve 794 darabra növelte előnyét legközelebbi versenytársával szemben, ami a márka közel másfél havi átlagos értékesítésének felel meg.
A Ford 2013 első 10 hónapjában kiemelkedően jól teljesítve, 6144 új gépjárművet regisztrálva, 10,6%-os piaci részesedést elérve őrizte meg piacvezető pozícióját a hazai személyautó- és haszongépjármű piacon, miközben előnyét legközelebbi versenytársával még tovább, 794 darabra sikerült növelnie: ezzel minimálisra csökkent annak esélye, hogy valamelyik versenytársa behozza az év végéig.
A márka többszörösen díjnyertes portfoliója (7 Euro NCAP Advanced díj, 2 Év Haszongépjárműve díj, 1 Év Pickupja díj, 1 AUTOBEST díj, 2 Év Motorja díj, hogy csak a legfontosabbak kerüljenek említésre), amelynek tagja a tavalyi évben és az idei év első tíz hónapjában is a világ legnépszerűbb autójának bizonyuló Focus és a világ legnépszerűbb kisautójaként végző Fiesta, alapvető szerepet játszik a vállalat hazai és nemzetközi sikereiben.
Említésre érdemes ugyanakkor a Ford modelljeinek kategóriaelső termékjellemzőit, fogyasztási adatait, károsanyag-kibocsátását, forradalmi technológiáit és aktív biztonsági rendeszerit nagy sikerrel bemutató hazai marketing tevékenysége is, amelyet idén immáron két nagy presztizsű díj, egy Bronz Penge és egy Arany EFFIE formájában is elismert a kommunikációs szakma.
A márka hazai értékesítéseinek egyébiránt 67%-át tették ki a személygépjárművek, míg 33%-át, azaz közel egyharmadát a haszongépjárművek képviselték. Októberig Magyarországon a legnépszerűbb Ford modellnek idén is a Focus bizonyult, amely hazai értékesítéseink 26,%-át tette ki, ezt követte a Transit (18%), a Fiesta (15%), a Mondeo (11%) a Ranger (5%), a C-Max (5%) és a Transit Connect (4%).
Forrás: Ford
.
(Ezt a cikket 303 alkalommal tekintették meg.)