Isuzu D-Max kampány a Mediator Group Reklámügynökségtől
Augusztus 26-án indult el az Isuzu új D-Max pick-up modelljének image kommunikációja, amelynek kreatív anyagait a Mediator Group Reklámügynökség fejlesztette.
A kampány célja rövid távon az Isuzu D-Max (kishaszon-gépjármű) modell ismertségének növelése mellett tesztvezetésre ösztönzés, hosszabb távon pedig eladások generálása, leginkább az agrárszektorban (borászok, lovászok, faipari-, és mezőgazdasági szakemberek, valamint kisvállalkozók). A médiamixben a TVC mellett online eszközök és print anyagok – sajtóhirdetés és PR cikk – szerepelnek.
A kampány headline-ja a “Vonzerő” lett, ami összhangban van, a Mediator által korábban megalkotott márka szlogennel: “Japán. Munka. Erő.”
Forrás: news4business.hu
.
(Ezt a cikket 339 alkalommal tekintették meg.)