Már 15.000 feletti létszámmal a TimoCom rajongók a Facebookon
Lehet nem mindenki „lájkolja”, amit a fuvarbörzés TimoCom a Facebookon tesz közzé. Viszont valahogy mégis több, mint 15.000 rajongót számolhat a düsseldorfi IT-szolgáltató 14 országban. És ezt, kevesebb mint 2 éven belül. Hogy hogyan halad előre ebben a stratégiában a Vállalat és az Ügyfelek ezt hogyan élik meg, erről a TimoCom Marketing Igazgatója Christof Thesinga és Online Marketing Managere Thomas Klein – számol be.
Információcsere kötöttségek nélkül
Mindenhol ott lenni, ahol az Ügyfeleink vannak – Ezt a jelszavat komolyan vette Európa vezető fuvarbörzéje. „ A Facebook számunkra egy kiegészítő csatorna ahhoz, hogy ügyfeleinkkel folyamatosan kapcsolatba legyünk “, mondja Christof Thesinga. Így egységesen két év leforgása alatt 14 Facebook-oldalt építettünk fel a stratégiailag fontos országokban. ATimoCom által támogatott Egyesületnek: a „Transportbotschafter e.V.” – nek (Fuvarozás Nagykövete) is van külön Facebook-megjelenése. a legnagyobb előnye az, hogy itt a látogatók közvetlenül felvehetik a kapcsolatot a TimoCom munkatársaival vagy akár egymással is cseveghetnek. „A legjobb dolog számomr a Facebookon, hogy lehetőség van a TimoCom-ot – mint közvetítőt kizárni – és direkt visszajelzéseket adni a felhasználóknak. Ilyen módon részt vesznek a Facebook-rajongóink a már meglévő vagy a közeljövőben piacra kerülő termékeink fejlesztésében”, – folytatja Thesinga tovább.
A tartalom „beszél”
Amit a TimoCom a Facebookon posztol, az nem a véletlen műve. Ehhez Thomas Klein az Online-felelős időszakos szerkesztői meetingeket szervez, ahol az akciókat, játékokat és a tartalmat beszélik át. Az eddigi tapasztalatok alapján a hazai közönség legkedveltebb tartalmai közé tartoznak a szakmai cikkek mellett fuvarozást, szállítmányozást érintő vicces videók, képek. A magyar felhasználó mindig humoránál van, szereti a játékot és az iróniát. Természetesen mindig nagy publicitást kapnak nyereményjátékok. Főleg azok a népszerűbbek, amelyek a rajongók részéről aktivitást igényelnek. Ebből kiindulva a TimoCom változatos rajongói játékokat hírdet, ahol Pl. ” Berti Bá”-ta kabala figurát elküldik utazgatni – egy fotóverseny keretében. „Persze, a sok pozitív hozzászólás meleltt mindig akad egy-két kritikai hozzászólás az oldalainkon. Ezzel mindenkinek számolnia kell, és tudnia kell kezelni. Próbálunk mindig időben és árnyaltan reagálni ezekre is”, – teszi hozzá Klein. A cég Facebook-megjelenését regisztáció nélkül is a megtekinthetik a www.facebook.com/timocom.hu oldalon.
Forrás: TimoCom
.
(Ezt a cikket 368 alkalommal tekintették meg.)