Go! service – egységesíti szervizprogramjait a Porsche Hungaria

Mit tesz az autós, akinek lejár az új autóval együtt vásárolt 2-4 éves garanciája, ingyenes karbantartása? Hagyja elértéktelenedni autóját azzal, hogy kitolja az előírt szervizperiódust, vagy olcsó és sokszor kontár műhelyt választ. Mindkét megoldás a lehető legrosszabb, és felesleges kockázattal jár. Az autó élettartama és a biztonságunk van veszélyben. A Porsche Hungaria az Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen és Volkswagen Haszonjárművek tulajdonosainak külön szervizprogramot dolgozott ki, hogy gondoskodhassanak a négyévesnél idősebb autók szakszerű és kedvező árú karbantartásáról (Garancia4, Audi CarLife Plus, Szerviz 4+, Audi Service 4+, Economy Ajánlatok, Tartozék Trend).

Kedvezőbb árú márkaszerviz

Az autósok egyre kevesebb pénzből gazdálkodnak, ezért a szervizeknek ki kell tudniuk szolgálni az árakra egyre érzékenyebb ügyfeleket. A Porsche Hungaria  a Szerviz 4+ programon belül az olcsóbb, de gyári (economy) alkatrészek kínálatával rukkolt elő. Ezeknek a gyártására vonatkozó előírásokat a Volkswagen Csoport műszaki fejlesztési- és minőségbiztosítási részlege közös fejlesztési folyamat során dolgozta ki. Felhasználásuk a járművek ötéves korától ajánlott, és az eredeti alkatrészeknél átlagosan 25 százalékkal olcsóbban szerezhetők be. Gyártásuk során némileg megváltoztatják a felépítési és szerkezeti jellemzőket, olyan nyersanyagokat használnak fel, amelyekkel olcsóbb lehet az előállítás. Nem minőségileg gyengébb alkatrészek, hanem az autók magasabb életkorának megfelelő anyagokból és technológiával készültek.

A jelentősen olcsóbb alkatrészek mellett a javítások díjait is kedvezőbbé tette a Porsche Hungaria az öt márka négy évnél idősebb autóinak esetében. A megrendelők már a megbízáskor tudják, hogy mennyivel kell majd kevesebbet fizetniük.

Go! Service – a biztonság és az értéktartás kulcsa

A Porsche Hungaria idén ismét újabb komplex szolgáltatást vezet be, létrehozott egy új szerviz-márkát, ami összefogja, az ügyfelek számára áttekinthetően összegyűjti a Porsche Hungaria szervizajánlatait, sőt tartozékot, új- és használtautót, finanszírozást, flotta- és egyéb, az autózással kapcsolatos ajánlatokat is kínál. A program gyűjtőneve: Go! Service Program.

A programban való részvétel feltétele egy regisztráció, amelyet követően konkrét, személyre szabott ajánlatokat kapnak az ügyfelek. Az autójuk márkájának, típusának, korának, futásteljesítményének, az évszaknak megfelelő szerviz-, tartozék-, új és használtautó ajánlatokat egy helyen – a www.goservice.hu oldalon mutatják be -, az autósok számára átlátható, rendszerezett módon. Nem kell félniük attól, hogy elvesznek az ajánlatok tengerében, csak a számukra fontos, rájuk vonatkozó ajánlatokról értesülnek. A regisztráció egyszerű és gyors, az autó tulajdonosának a weboldalon az irányítószámát kell beírnia és kiválasztania a lakóhelyéhez legközelebbi márkaszervizt, majd a nevét, kocsijának típusát és egy elérhetőséget kell megadnia, hogy felvehessék vele a kapcsolatot és tagja lehessen a klubnak.

A szerviz igények kielégítése mellett a klubtagok kifejezetten személyre szóló, a jelenlegi autójukkal kapcsolatos akciókról is értesülnek, az éppen használt autójuk konkrét beszámítási lehetőségével, finanszírozási-, biztosítási-, lízing-, flottakezelési ajánlatokkal.

A programban résztvevők Go! klub tagságot kapnak, amely tökéletes eszköz arra, hogy a márkák lemérjék a kliensek hűségét és lojalitását, ugyanakkor az autós érzi majd a törődést, a biztonságot, a kölcsönös bizalmat. A program végső célja, hogy az ügyfél elégedett legyen a kapott szolgáltatásokkal, termékekkel és lehetőségekkel.

Miért éri meg a Go! Service programban részt venni?

A klubtagok egyedi kedvezményekhez, prémium szolgáltatásokhoz és kiemelt bánásmódhoz jutnak. A www.goservice.hu weboldal számukra mindig fontos és tartalmas információkat kínál, olyan kedvezményeket, amelyek miatt érdemes visszatérni.

A fejlesztés nem áll meg, a program folytatásában az ügyfélkezelés új dimenziói nyílnak meg, ahol az elsődleges szempont az autós elégedettsége. A Go! törődés egyedi, szezonális szerviz- és tartozékajánlatokat kínál kedvezőbb áron. A Go! gondoskodás olyan ingyenes szolgáltatásokat ad a megrendelések mellé, amelyek révén az ügyfelek joggal érezhetik azt, hogy fontosak a márka számára. Ilyenek a márkaszerviz előzmények (javítási történet) és visszahívási akciók ellenőrzése, az alapos külső mosás (a nettó 10 ezer forintnál drágább javítások esetén), az aktív munkafelvétel. Ez utóbbi nem más, mint egy kiegészítő ingyenes szezonális gyorsátvizsgálás minden megrendeléshez (pl: kerékcsere, karosszéria-javítás).

A Go! ügyfélkezelés jegyében a megrendelők előre kérhetnek bizonyos ingyenes szolgáltatásokat, mint például interaktív munkafelvételt („Autóját az ön jelenlétében nézzük át!”), vagy Go! mobilitást. Számtalanszor járunk úgy, hogy egy pár órás szerviz, vagy javítás miatt felborul a napirendünk. A fárasztó várakozás helyett a Go! mobilitást igénybe vevők a szerviztől öt kilométer távolságig vagy a legközelebbi közlekedési csomópontig térítésmentesen juthatnak el (taxival, szakavatott értékesítő által vezetett új modellekkel, vagy akár kölcsön kerékpárral).

A törődés azonban még itt sem áll meg, a Go! figyelmesség segít hasznosan és kellemesen eltölteni a szervizekben a várakozást: ingyen kávé, tea, ásványvíz jár minden megrendeléshez, friss napilapok, érdekes magazinok széles választéka áll rendelkezésre, valamint ingyenes wifi-hozzáférést is adnak a szervizek.

A gondoskodás nem ér véget egy-egy szervizzel, javítással vagy tartozék és alkatrész kedvezményes megvásárlásával, a Go! Service program folyamatosan tájékoztatja klubtagjait a legfrissebb akciókról és újdonságokról. A papíron vagy elektronikusan terjesztett Go! Service news csatornáin hírek, magazinok és hírlevelek formájában informálják a klubtagokat. 2013 első negyedévétől a Porsche Hungaria bevezeti a Go! Partner szolgáltatást, amely a programhoz társuló partnercégek és beszállítók kedvezményes, kihagyhatatlan ajánlatait juttatják el a programban résztvevő autósoknak. 2013. második negyedévétől a Go! My car szolgáltatás révén az autósok mindig naprakészek lehetnek a legszükségesebbekkel: a következő esedékes szerviz időpontjával, a garancia lejártával, a műszaki vizsga érvényességével, bizonyos karbantartások szükségességével. Emellett a legfrissebb tartozék- és szervizajánlatokról is értesülnek, olcsón köthetnek biztosítást, valamint cascót.

A Go! Service weboldalán általános információk, keresők, ajánlatok, az autózással, az utazással, a szervizekkel, a biztosítással, a használt autókkal kapcsolatos hasznosságok tömkelege található meg. Decembertől ugyanezek okostelefonról is elérhetők, a Go! Mobil service a legszükségesebb útközben szükséges információkat kínálja, ugyanakkor ingyenes gyári applikációk letöltését teszi lehetővé. A későbbiekben elérhető Go! Online internetes ügyfélszolgálat segít az ügyfelek problémáinak gyors és hatékony megoldásában.

Forrás: Volkswagen Haszonjárművek
.

(Ezt a cikket 417 alkalommal tekintették meg.)

Vélemény, hozzászólás?