Európába érkezik a Renault Kerax XTrem
A nemzetközi piacokon már bevezetett Kerax XTREM most Európába is megérkezik 8×4-es nyergesvontató változatban. A főleg bányászati- és nyersanyag-szállításra szánt járművet a Renault Trucks úgy tervezte meg, hogy extrém nehéz terepen is kiemelkedő legyen a teherbíró képessége. A Kerax 8×4 XTREM Dxi 11 Euro motorral 430 vagy 460 lóerős teljesítménnyel, DXi 13 Euro V motorral pedig 480, illetve 520 lóerős változatban rendelhető.
A nemzetközi piacokon 2007 óta több mint 2000 darabot értékesítettek a Heavy alvázas Keraxból kifejlesztett Kerax XTREM-ből, amelyet kiemelkedő teherbírásával a legnehezebb építőipari munkákra tervezett a Renault Trucks. Robusztusságát annak köszönheti, hogy a legmodernebb és a legerősebb szerkezeti megoldásokkal készül. Az Európába most érkező 8×4-es változatot kifejezetten bányaipari és kőfejtéseken történő igénybevételre szánja a Renault Trucks.
A Kerax XTREM-mel a Renault Trucks hatékony és jövedelmező szállítási megoldást kínál, amelynek garanciája a már bizonyított megbízhatóság, és az alacsony fogyasztás. A Kerax XTREM a legmostohább körülmények között is alkalmas nagy tömegű rakományok szállítására, akár szélsőségesen rossz időjárás esetén, vagy nehezen járható terepen is.
A Kerax XTREM alapfelszerelésként tartalmazza a nehéz szállításoknál nélkülözhetetlen összes felszerelést: a motortól a hátsó túlnyúlás végéig futó, megkettőzött hossztartókkal megerősített alvázat, a nagy teherbíró képességű, négyrugós parabolikus felfüggesztést és a függőlegesen 36 tonnát bíró, megerősített hátsó hidat.
Forrás: Renault Trucks
.
(Ezt a cikket 250 alkalommal tekintették meg.)