A Renault Trucks 8×4*4-es kerékképletre vált

Az április 16. és 21. között Párizsban sorra kerülő Intermat szalonon a Renault Trucks az ipartelepek kiszolgálására kifejlesztett Premium Lander egy új, 8×4*4-es kerékképletű változatát mutatja be, a Tridemet. A kormányzott, felemelhető hátsó tengellyel ellátott jármű akár 10 tonna terhet is szállíthat, így a Premium Lander 8×4*4 Tridem ideális az összetett felépítmények fogadására és arra, hogy szűk, vagy nehezen megközelíthető helyen manőverezzenek vele. A járművet először Franciaországban kezdik el értékesíteni, majd az igényektől függően Európa más országaiban is.

A Renault Trucks az Intermat szalon alkalmából mutatja be ügyfeleinek a Premium Lander új, 8×4*4-es kerékképletű változatát. Az ipartelepi kiszolgálásban dolgozóknak sokféle nehézséggel kell számolniuk. Gyakran nehéz és nagyméretű anyagokat és felszereléseket kell szállítaniuk olyan ipartelepekre, ahol szűkös a hely a manőverezéshez. A Renault Trucks új 8×4*4-es Premium Lander Tridem nyergesvontatója ideális eszköz ezeknek a feladatoknak az ellátásához.

A különösen könnyű, 6X4-es alváz alapján kifejlesztett jármű egy harmadik, kormányzott és felemelhető tengelyt kapott hátul, amely megkönnyíti a hátramenetben történő manőverezést, amire gyakran szükség van a belterületi építkezések megközelítésénél. A hagyományos 8×4-es változathoz képest a Tridem fordulókör-átmérője a tengelytávtól függően 10-15 százalékkal kisebb. Amikor a jármű újra elindul, a sofőr a tengely felemelésével előzheti meg az abroncsok idő előtti kopását és csökkentheti a jármű üzemanyag-fogyasztását.

A Premium Lander 8×4*4 Tridem az egyetlen teherautó a piacon, amelynek hátsó tengelye tíz tonnát elbír. Ez a kialakítás a Renault Trucks, valamint a Michelin és a Goodyear közötti szoros együttműködés eredménye; a két gumigyártó speciális, 385/65 abroncsokat fejlesztett ki, amelyek az első és a hátsó tengelyre egyaránt kerülhetnek. Ez a sajátosság alkalmassá teszi a Premium Lander 8×4*4 Tridemet bármilyen, még a legnehezebb felépítmények fogadására is, mint a hidraulikus daru, a csatornatisztító, az ömlesztett áru szállítására szánt felépítmények, az ipari porszívók, vagy a hátsó túlnyúlásra szerelt daruk.

A Premium Lander 8×4*4 Tridem a maximális manőverezhetőségre törekvő, és a felépítmény tekintetében komoly kötöttségekkel számolni kénytelen ügyfeleknek készült. Úgy alakították ki, hogy megfeleljen az ipari takarításban, valamint az ipari hulladék- és bontásianyag-szállításban dolgozó szakemberek elvárásainak.

A legelső Premium Lander 8×4*4 Tridem a 2012 április 16. és 21. között Párizsban sorra kerülő Intermat szalonon mutatkozik be. Ezt követően felszerelik egy mobil konténerrel, és átadják a bontásokra szakosodott William Perreault vállalatnak, amely a párizsi régióban tevékenykedik.

A Renault Trucks a következő járműveket állítja ki az Intermaton:

-Premium Lander 8×4*4 Tridem (újdonság)

-Premium Lander OptiTrack 6×2-es nyergesvontató (újdonság)

-Renault Kerax XTREM 8×4 (újdonság)

-Renault Midlum 4×4

-Renault Maxity billenőplató

-Premium Distribution Hybrys Tech billenőplató

Forrás: Renault
.

(Ezt a cikket 396 alkalommal tekintették meg.)