Ford Hírek Kishaszonjárművek Márkahírek

A FORD AZ IPARÁGBAN LEGKEDVEZŐBB, 12 ÉVES GARANCIÁT KÍNÁL A TRANSITRA!

2012 márciusi gyártástól a Ford Transit-ra kínált átrozsdásodás elleni garancia időtartama 12 évre nő – a jelenlegi modellre vonatkozó 8 évről –, így az autó használata még megnyugtatóbb lesz: egyetlen más haszonjármű sem kínál ennél hosszabb időtartamú átrozsdásodás elleni garanciát.

A Ford újabb jó hírt tartogat a haszonjárművek vásárlói számára: az új, 2012-es Ford Transitra márciusi gyártástól már 12 év átrozsdásodás elleni garanciát nyújt a vállalat. Az ikonikus Transitot arra tervezték, hogy a munkavégzés körülményeitől függetlenül hosszú éveken át megbízhatóan működjön. Az új modell most még kedvezőbb vételnek ígérkezik, hiszen az új garanciális időnél egyetlen más haszonjármű sem kínál hosszabbat.

“A felépítmény rozsdásodásának elsődleges oka az utak sózása.” – avat be Kevin O’Neill, a Ford Európa minőségbiztosítási alelnöke. “A jármű élettartamának meghosszabbítására egy külön védőréteget alkalmazunk a felépítmény alsó részén. A 2012-es modell különféle karosszériaváltozatait figyelembe véve ez mintegy 1000 alkatrészt érint, hiszen e fejlesztés a 2012 márciusától gyártott teljes modellsorozatra kiterjed.”

A 2012-es Transit első és oldalsó fellépői extra cinkréteget kapnak, akárcsak a hossz- és kereszttartók, a hátsó kerékdobok és az alsó felépítmény egyéb elemei. Ennek megvalósításához 8 millió dolláros befektetésre volt szükség az angliai Southamptonban és a törökországi Kocaeliben működő Ford-üzemekben. Minden más Fordhoz hasonlóan a Transit is teljes körű, extrém tesztelésen esett át a világ legkíméletlenebb részein, hogy meggyőződjenek tartósságáról.

“Üzemeinkben már elkezdtük megvalósítani azokat az átfogó változásokat, amelyek révén meghosszabbítható lesz az átrozsdásodás elleni garancia. Ez azt jelenti, hogy a 2012-es Transit még tovább tökéletesített korrózióvédelemmel készül.” – fejti ki O’Neill. “A gyártás 2012 márciusi beindításától kezdve tehát vásárlóink élvezhetik e változások minden előnyét, nem beszélve a 12 évre kiterjesztett átrozsdásodás elleni garanciáról.”

Az új, 2012-es Transit bevezetésével minden idők leghatékonyabb, legtartósabb és legfejlettebb technológiájú Transit modellje jelenik meg az utakon. Az autó európai forgalmazása még az év vége előtt megkezdődik; 2012-es Transit a rendkívül kis fogyasztás és alacsony CO2-kibocsátás mellett meghosszabbított szerviz-intervallumot kínál (két év/50 ezer km).

A 2012-es Transitot úgy alkották meg, hogy dacoljon a folyamatosan emelkedő fenntartási költségekkel. Ebben az autóban mutatkozott be a vadonatúj Globális 2,2 literes Duratorq TDCi dízelmotor-család, amely alacsonyabb fogyasztás mellett is nagyobb teljesítmény és forgatónyomatékot produkál (a négykerékhajtású modellekben akár 386 Nm-t), így a Transit bármilyen útviszonyok közt jobban vezethető.

A fenntarthatóság következő lépcsőfokaként a Ford a 2012-es Transithoz is kínál ECO Csomagot, amelyben minden hajtáslánc-változathoz megrendelhető az Auto-Start-Stop rendszer és a 110 km/órás Sebességhatároló funkció. Az Auto-Start-Stop széles körű elérhetősége révén a Transit egyedülállóan kedvező vétel: a berendezés alapjáraton, például közlekedési lámpánál állva leállítja a motort – a váltó üresbe kapcsolása és a kuplung felengedése után –, és újraindítja azt, amikor a vezető el akar indulni, így az álló jármű nem fogyaszt üzemanyagot.

A hatékony logisztikára törekvő üzemeltetők kedvéért a Ford most első ízben két ECOnetic változatot is kínál – ezek egyike a hosszú tengelytávú, közepes felépítményű modell. Ugyanakkor mind a rövid, mind pedig a hosszú tengelytávolságú modellváltozatokban megjelennek a legmodernebb zöld technológiák, például az Auto-Start-Stop rendszer, az Intelligens regeneratív töltés és a Ford Fejlett akkumulátorvezérlő rendszere. Mindezek eredményeképpen a kompakt, rövid tengelytávú variáns 8,5 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint az eredeti Transit ECOnetic; az opcionális, fix beállítású Sebességhatárolóval az autó fogyasztása mindössze 6,55 l/100 km (43,1 mpg)*, az NEDC vegyes ciklus szerint mért CO2-kibocsátás pedig 173 g/km.

Forrás: Ford
.

(Ezt a cikket 234 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .