Ajánlatok Bemutatók Hírek Márkahírek Renault

Renault Kerax 8X8: HATVÁNYOZOTT MOZGÉKONYSÁG

Az extrém nehéz terepre szánt Renault Kerax már számos alkalommal bebizonyította erényeit a robusztusság terén. A Renault Trucks most egy 8×8-as változattal gazdagítja a Kerax kínálatát, amelyet a legnehezebben megközelíthető munkaterületekre és a legnehezebb helyzetek legyűrésére szánnak. A nyolc hajtott kerékkel és megerősített alvázzal épített teherautó a földmunkák, a bányászat és a kőolajkutatás legszigorúbb követelményeinek is megfelel. A Kerax 8×8 teherautót kétféle motorral lehet rendelni: egy 430 és 460 lóerő között változó EuroV-tel, és a Franciaországon kívüli piacokra szánt 440 lóerős Euro III-mal.

A 4×4-es Midlumtól a Premium Lander OptiTrack–on át a 6×6-os Keraxig a Renault Trucks a legszélesebb kínálattal büszkélkedhet az összkerékhajtású teherautók piacán. A nagy vonóerővel ellátott járművek iránti fokozott igény késztette arra a Renault Trucks-ot, hogy a választékot egy új változattal, a Kerax 8×8-sal bővítse. Ezt a változatot különösen a nagy vonóerőt és extrém robusztusságot igénylő szállításoknál értékelik majd, például kőolajkutatásnál, nyersanyagok szállításánál, külszíni bányászatnál, valamint a nehéz terepen végzett földmunkáknál. Az új változatot hatványozott vonóerő jellemzi, így a legnehezebb körülmények közötti igénybevételre is alkalmas. Bizonyára nagyra értékelik majd azok az ügyfelek, akiknek rendkívül mozgékony és robusztus teherautóra van szükségük.

A Kerax DXi 11 8×8 sajátossága, hogy nyolc többtengelyes hajtása van (két kormányzott -hajtott híd elöl és két hajtott híd hátul). Ennek köszönhetően szinte bármilyen akadályon képes átkelni, és elérni a szinte járhatatlan területeket. A megerősített és meghosszabbított alváznak köszönhetően a jármű össztömege meghaladja az 50 tonnát.

Az ügyfelek szemében a Kerax 8×8-as modellt a jövedelmezőség teszi különösen vonzóvá, hiszen terhelhetősége és robusztussága garantálja, hogy egész évben folyamatosan üzemképes legyen még a legmostohább körülmények közötti felhasználás esetén is. Ráadásul a DXi 11 motor kedvező fogyasztásának köszönhetően ez a teherautó az egyik legtakarékosabb a saját  kategóriájában.

Ezt a járművet korábban kizárólag Európán kívül, illetve Lengyelországban forgalmazták, mostantól viszont Európa minden országában rendelhető az Euro V-ös DXi 11  és az Euro III-as motorral (az EURO III-as csak Európán kívüli országokban kerül forgalmazásra).

Az új változat azért is hangsúlyozza még jobban a Kerax elismert erényeit a terepszögek tekintetében, mert a kategória legjobb értékeivel dicsekedhet (26 és 31 fok között a gumiabroncs méretétől függően). Hasmagassága elöl 340 mm, hátul 360 mm. Mechanikája legendás erőpróbákon jutott már túl, a legnehezebb helyzetekben és mindenkor helytállt, például a Cape to Cape expedícióban, amelynek során hat Kerax és hat Sherpa haladt végig azon az úton, amely a norvégiai Észak-fokot a dél-afrikai Jóreménység fokával köti össze.

Forrás: Renault Trucks
.

(Ezt a cikket 528 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .