A Volkswagen Haszonjárművek 24,2 százalékkal növelte értékesítését

A Volkswagen Haszonjárművek számára 24,2 százalékos növekedést jelent, hogy   433.500 kishaszonjármű talált gazdára világszerte 2011 első tíz hónapjában (2010. január-október: 348.900). „Idén minden eddiginél kiegyesúlyozottabb és stabilabb vállalatunk értékesítése.” – mutatott rá Harald Schomburg, a Volkswagen Haszonjárművek igazgatótanácsának értékesítésért és marketingért felelős tagja. „De továbbra is gondosan rajta tartjuk a szemünket a piacokon, és napról napra elemezzük az általános gazdasági folyamatokat, hogy azonnal reagálhassunk bármilyen változásra.”

Összesen131.500 példány értékesítésével (tavaly: 104.400), és 25,9 százalékos erősödésével ismét a Caddy városi kisáruszállító bizonyult a márka legkelendőbb típusának. A T5 sorozat, azaz a Transporter, Caravelle, Multivan és California modelljeiből összesen 127.350 darabot adtak el a világon, ami 7,3 százalékos növekedést jelent (tavaly: 118.700). A Crafter világszinten 30.300 darabos értékesítési eredményével 2,1 százalékkal múlta felül az előző esztendőt (tavaly: 29.700), míg az Amarokból 54.350 darab kelt el október végéig (tavaly: 14.300). A Dél-Amerikában forgalmazott Saveiro pickup 15 százalékkal 68.500 darabra növelte értékesítési mennyiségét (tavaly: 59.600), miközben a T2 brazíliai változata egy kicsivel a tavalyi szint alatt teljesített 21.500 darabos eladásával (tavaly: 22.200).

Nyugat-Európában januártól októberig 234.900 kishaszonjárművet adott át vásárlóinak a Volkswagen Haszonjárművek, 17,3 százalékos növekedést produkálva (tavaly: 200.200). Továbbra is Németország jelenti a legnagyobb önálló piacot 100.600 jármű kiszállításával (tavaly: 93.700 jármű, 7,3 százalékos növekedés). Kelet-Európában 41,9 százalékkal több, azaz 28.500 kishaszonjárművet adott el a márka (tavaly: 20.065). Ebben a térségben különösen látványos sikereket ért el az orosz piacon a Volkswagen Haszonjárművek, ahol 90 százalékos növekedés mellett 9.700 járművet értékesített (tavaly: 5.100). A Közép-Keleten 25 százalékkal 24.500-ra nőtt az eladási darabszám (tavaly: 19.600). Dél-Amerika is jelentős piacnak számít, itt szintén szép sikereket ért el a márka, ebben a térségben 27,3 százalékkal több, vagyis 116.600 jármű talált gazdára (tavaly: 91.600).

„A legtöbb piacon erős, kétszámjegyű növekedést értünk el, a jövő igényeinek is megfelelő műszaki tartalom, a jó ár/teljesítmény arány, a kiváló minőség és az importőreinkkel, illetve márkakereskedőinkkel közösen kialakított, fokozott ügyfélközpontúság révén.” – emelte ki elégedetten Harald Schomburg.

Forrás: Volkswagen Haszonjárművek
.

(Ezt a cikket 207 alkalommal tekintették meg.)

Vélemény, hozzászólás?