Alkatrészgyártók hírei Hírek

A Michelin online virtuális chat alkalmazást vezet be a Michelin Mesterrel

A Michelin egy új chatbot1 (beszélgető robot) szolgáltatást vezet be vállalati weboldalán (www.michelin.com/corporate), hogy a látogatók kötetlenül cseveghessenek, nem mással, mint a híres Michelin Mesterrel. A VirtuOz által létrehozott animált karakter a portál kezdőoldalán jelenik meg, és személyes kapcsolat érzetét biztosítja a felhasználók és a MICHELIN márka között. Michelin Mester az első világhírű márka figura, mely ily módon lép kapcsolatba a felhasználókkal.

A Michelin két hivatalos nyelvén, angolul és franciául beszélő és intelligens „virtuális ügynök” úgy lett programozva, hogy havonta körülbelül 10.000 témakörben társalogjon. Michelin Mesterről és a vállalatról feltett kérdésekre válaszol, valamint segít a látogatóknak a portálon való tájékozódásban.

A Michelin Mester, aki a márka ikonikus figurája 1898-óta, a lehető legjobb nagykövet egy szervezet, annak története és üzleti tevékenysége bemutatására. Virtuális személyisége mögötti rendszer, mely mesterséges intelligenciára hasonlító technológián alapul, egyre hatékonyabbá válik a használat során, mivel „tanul” minden új beszélgetésből.

Jelenleg a Michelin az egyetlen abroncsgyártó a világon, mely ezt a technológiát alkalmazza. A technológia kifejlesztése a VirtuOz nevű, intelligens virtuális asszisztensek létrehozására szakosodott, francia-amerikai vállalat és a videó interfészek tervezésével foglalkozó Cantoche cég együttműködésében valósult meg.

A Michelin chatbotja a piaci átlagnál jobb teljesítményt nyújt a kínált információmennyiség, az interfész minősége és az animációk kifejezéskészlete tekintetében. Ennek eredményeként a Michelin avatarral folytatott párbeszéd általában hét percig tart, szemben a piaci átlaggal, ami körülbelül három perc. Ennek az a magyarázata, hogy az emberek a világ minden táján rokonszenves karakternek tartják Michelin Mestert, és szívesen elegyednek vele baráti beszélgetésbe. Az online látogatók nyugodtan elengedhetik a fantáziájukat, és bármit kérdezhetnek Michelin Mester magánéletéről, szabadidős tevékenységeiről, és természetesen a gasztronómiai
ízléséről.

1 A chatbot (a “chat” (csevegés) és a “robot” szavak összetételével alkotott szó) egy olyan technológia, mely lehetővé teszi, hogy a felhasználó, azonnali szöveges üzenetek segítségével párbeszédet

Forrás: MICHELIN
.

(Ezt a cikket 353 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .