Kamionos navigációk összehasonlítása

Gondolom más is szokott külföldön a benzinkutak shopjában nézelődni (persze tudom, mert szoktam látni) Mindent jól átnézünk, hiszen lehet, hogy túl hamar végeztünk, és a pihenőt ki kell venni, ha tetszik – ha nem. Az engem érdeklő dolgok, mindig üvegvitrinben vannak…

Jelesül a műszaki dolgok. Közelebbről a navigációs készülékekre gondolok. Nem lehet megnézni, megtapogatni, esetleg bekapcsolni ezeket. Ezt nem nagyon értem, de nem tudok mit tenni. Körbenézem. Általában dobozból sincsenek kivéve. Nem lehet elolvasni, hogy mit tudnak…

Ezért örültem meg a Fernfahrer magazin legújabb számának, mert találtam benne egy összesítő táblázatot 7 navigációs készülékről. Mind a 7 kamionosoknak készült. Nem mondanám, hogy részletesek a tesztek, hiszen két oldal az egész, a táblázattal együtt.

Nincs benne a vasak leírása, processzor, a RAM stb. Igazából nem szakembereknek készült, hanem az egyszerű felhasználóknak, mint én, vagy az olvasók közül többen. Az alábbi táblázatban megosztom veletek a látottakat.

Balról jobbra haladva tükröződik a teszt eredmény. Az első a Snooper, a teszt győztese „Nagyon ajánlott” pecsétet kapta. A második Garmin az „Ajánlott” pecsétet tudhatja magáénak.

Ami érdekes volt, az a Map 690 TRKAC a Clariontól. A képeket nézve, felismertem az Igo 8 felületét. Persze, gondolom, hogy ez úgy Igo8, ahogy a Becker Primo. Ezzel a rövid írással azoknak szeretnék segíteni, akik hozzám hasonlóan csak bámuljuk az üvegvitrinek tartalmát, hiszen vannak olyan nevek, amiket itthon nem nagyon hallunk.

A térképek tartalmáról nincs említés, ami elég nagy kár, hiszen nem derül ki, hogy milyen szintű a lefedettségük.

Jó Gurit
Sklave

A táblázat a Fehrnfahrer újság 2011/9 számában található cikk táblázata alapján készült. Köszönöm.

Forrás: NaviGyurci.hu
.

(Ezt a cikket 280 alkalommal tekintették meg.)

Vélemény, hozzászólás?