A Vodafone új szolgáltatásának köszönhetően egyetlen ügyfélnek sem kell féltenie a telefonját, mert a készülékbiztosítás segítségével még a csúcskategóriás okostelefonok is biztosíthatóak sérülés vagy akár lopás ellen.

A biztosítással remekül kombinálható, ingyenes AdatŐr szolgáltatással pedig a készüléken lévő adatok sem veszhetnek el. Május 27-én indul útjára a Vodafone új szolgáltatása, amelynek segítségével kedvező havidíjak ellenében bármilyen, a Vodafone kínálatában elérhető telefonra biztosítást köthet az ügyfél. Alap és extra készülékbiztosítás is választható, amelyekkel a felhasználó többek között megóvhatja mobilját a folyadék- és vízkároktól, a szándékos rongálástól, vagy akár attól, ha véletlenül elejti a telefonját és az összetörik. Extra csomag esetén mindezek mellé még lopás vagy rablás esetén is jár a kártérítés.

Csak annyi a teendő, hogy baj esetén a felhasználó felhívja a Vodafone Készülékbiztosítás kárrendezési vonalát a 06-1-477-41-27 normál díjas telefonszámon, és az adatok rögzítése után már fel is kereshető valamelyik márkabolt, ahol némi papírmunka után azonnal, vagy legfeljebb 15 napon belül kézhez vehető az új, a régivel megegyező vagy azonos kategóriájú készülék. A biztosítást lakossági és üzleti számlás ügyfelek egyaránt igénybe vehetik, amennyiben készüléküket a Vodafone-nál vásárolják vagy vásárolták meg.

Erre új előfizetőként a szerződéskötéskor, régi ügyfélként pedig szerződéshosszabbításkor, illetve az ezeket követő hatvan napon belül van lehetőség. A biztosítás bármely üzletben megköthető, kárrendezésre azonban csak a márkaboltokban van lehetőség. Fontos tudni, hogy a készülékbiztosítás nem nyújt fedezetet a telefonon tárolt adatok visszaállítására, de az ingyenes AdatŐr alkalmazás használatával megóvhatók a legfontosabbak adatok, például a telefonszámok, a naptárbejegyzések vagy az üzenetek.

Forrás: Vodafone
.

(Ezt a cikket 233 alkalommal tekintették meg.)

Vélemény, hozzászólás?