A Knorr-Bremse Hírlevele – 2011 május

Hírlevél ‒ 2011. május – 1. szám
 

Tisztelt Olvasó!
Az idén is jelentkezünk Önnél Knorr-Bremse hírekkel, technikai információkkal. Néhány olvasónkkal volt alkalmunk személyesen találkozni márciusban az Autótechnika Légfék Akadémián. 

Reméljük, hogy június 2-án és 3-án a Haszongépjármű Műszaki Konferencián is nyílik lehetőség a találkozásra és a közvetlen, kötetlen szakmai beszélgetésre.

Hírlevelünk elején a 2010. évet értékeljük üzleti szempontból és beszámolunk Lepsényi István vezérigazgató úr kitüntetéseiről. A Technikai újdonságok rovatunk a TRUCKDAS programot mutatja be. A TRUCKDAS – vezetéstámogató rendszerek projekt műszaki újdonságtartalma nem valamely eddig nem létező biztonsági funkció kifejlesztése, hanem az elméleti síkon régóta létező funkciók megvalósítása a bonyolult dinamikájú haszongépjárművekre, úgy hogy a sokkal korlátozottabb gazdaságossági feltételek és üzemeltetési körülmények között is elérjük a kívánt balesetszám-csökkenő hatást. A NEOról szólva a járműdiagnosztikának is szentelünk néhány sort kiadványunkban.

Jó olvasást, hasznos időtöltést kívánunk!

Torma Tamás

Utópiaci Értékesítési Vevőreferens
Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft.

Hírek
A Knorr-Bremse sikeres évet tudhat maga mögött 

A tavalyi évhez képest csaknem 1 milliárd euróval, azaz 34,5%-kal növelte értékesítését a Knorr-Bremse – hangzott el a 2010. év üzleti eredményeiről március végén tartott sajtótájékoztatón Münchenben. A vállalatcsoport árbevétele 2010-ben elérte a 3,71 milliárd eurót. (A 2009-es évet 2,76 milliárd euróval zárta a német cégcsoport.) A növekedésben a devizaárfolyamok pozitív változásának hatása is tükröződik. Jelentős mértékben azonban a vasúti üzletág ázsiai eredményességének köszönhető, valamint a haszonjármű-piac újraéledésének.

Technikai újdonságok
TRUCKDAS Vezetéstámogató elosztott rendszerek innovációja haszongépjárműves platformra 

 

A biztonságos közlekedés feltételeinek megteremtése a gazdaság fejlődése szempontjából létfontosságú. A statisztikai adatok azt mutatják, hogy a halálos balesetek elsődleges oka a közlekedők helytelen magatartásában keresendő (gyorshajtás, alkoholfogyasztás, fáradtság, nem bekapcsolt biztonsági öv stb.). A baleseti statisztikák elemzése rámutat arra is, hogy míg a személygépkocsik által okozott balesetek száma folyamatosan csökken, addig a haszonjárművek baleseti mutatói jóval kisebb mértékben változnak.

Diagnosztika
NEO | green
Járműdiagnosztika valamennyi szükséges hibakereső funkcióval, szervizeknek fejlesztve

A haszonjármű ipar követelményeinek megfelelve költséghatékony, ám magas minőségű fékrendszer-hibakereső eszközt fejlesztett ki a Knorr-Bremse. A NEO – moduláris rendszer felszereltséget Ön választja meg egyedi igényei és rendelkezésre álló anyagi kerete alapján. A NEO | green – szabványos, gazdaságos változat, amely biztosítja az elengedhetetlen hibakeresési funkciókat, amelyekre a szervizeknek és a szakembereknek szüksége lehet.

 

KNORR-BREMSE
.

(Ezt a cikket 208 alkalommal tekintették meg.)

Vélemény, hozzászólás?