Saját bevallásuk szerint nem túl nagy örömmel fogadták a Totalcar újságírói a szerkesztőségükhöz érkezett haszonjárműveket, ami érthető is, hiszen ez a jármű-kategória kissé eltér a tesztjeikben megszokott személyautókhoz képest.

A tesztben szereplő pick-upokat a cikkben sokkal inkább platós divatterepjáróknak állítják be, mint egy mai modern személy- és teherszállításra is alkalmas kishaszonjárműnek, de ez bocsánatos bűn, hiszen a közvélemény is javarészt annak tartja. Azt gondolom, hogy aki haszonjárművet vásárol, azt jobban érdekli a jármű teherszállító képessége valamint üzemeltetési költségei mint, hogy mennyire pattog a hátulja vagy, hogy mennyire kényelmes és személyautós az utastér. Ettől függetlenül mindenkinek ajánljuk a cikk elolvasását, hiszen az üzemeltetésre vonatkozó valós adatokra csak hosszabb távú teszt adhat választ, de még akkor is lehetnek eltérések az üzemeltetés körülményeitől függően. Egyébként pedig a Totalcar méltán népszerű stílusában olvashatunk egy olyan cikket, amelyből megismerhetjük  napjaink három népszerű Pick-upjának (Nissan Navara SE, Mitsubishi L200 2.5 DI-D Intense Plus, Volkswagen Amarok DC Pickup Highline 2.0BiTDI 4Mot.) előnyeit és hátrányait, összevetve néhány idősebb  társukkal (2009 Land Rover Defender 110 Td5 pickup, Mitsubishi L200 2.5D).

Már alig várom, a Totalcar újabb haszonjármú cikkeit, amelyekben talán nagyobb vasakat is próbára tesznek!

Tovább a Totalcar „Platós pornó porban” című pick-up tesztjére >>

.

(Ezt a cikket 291 alkalommal tekintették meg.)

Vélemény, hozzászólás?