Hírek Közút

Rákapcsoltak az M0-ás déli szektorának bővítői

AZ M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTORA BŐVÍTÉSI MUNKÁINAK 2011. MÁRCIUS HAVI HELYZETÉRŐL

A tartósan jó idő beköszöntével mindhárom szakaszon magasabb sebességi fokozatba kapcsolatak a kivitelezők.

Az M1-es és az M6-os között, a Dulácska völgyhídnál szegélyépítés zajlik, és már készülnek a szigetelési munkára. A T1 jelű támfal építése kapcsán megtörtént a máglyafal és a mögötte lévő kőrakat kialakítása. A T2 jelű támfal építése is ütemesen halad, befejeződött a földmunka, a mészkőfal bontása. Április 4-én, hétfőn, várhatóan két hónapra lezárták az Anna-hegyi pihenőt az M1/M7 felé vezető oldalon, így a 6-os kilométerkő közelében is hozzálátnak a betonpálya építésének közvetlen előkészítéséhez, majd kivitelezéséhez.

Az M6-51. sz. főút közötti szakaszon, a Hárosi-Duna-hídnál megtörtént két kéregelem elhelyezése, folytatódott a felszerkezeti elemek gyártása, és a hídelemek egy részét már leszállították. A szerelőtéren zajlik az ún. behúzópályák építése, ezzel együtt hozzálátnak a jobb ártéri híd főtartójának üzemi gyártásához. A Soroksár-Duna-hídnál a szádlemezek leverését illetve a próbacölöpök visszavésését végezték el.

Az 51. sz. főút-M5 szakaszon, az 5-ös úti csomóponti ágakban földműépítést, az 5-ös úti csomópont közelében, a 261-es hídnál alapozási munkát, valamint töltésépítés hajtott végre a kivitelező. A 24-es és a 25-ös, továbbá a 28-as és a 29-es kilométerszelvény között folytatódott a javítóréteg kialakítása, emellett vízépítési-vízelvezetési feladatok szerepeltek a munkarendben.

Forrás: NIF Zrt.
.

(Ezt a cikket 214 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .