Egyéb Munkavállalás

Egy kamionos motivációs levele

Az előző részben leírtak szerint, sok mindennek kell megfelelnie annak, aki kamionos akar lenni. Sokan teszik fel a másik nagy kérdést is, hogy hová jelentkezzenek friss jogosítvánnyal? Gyakorlat nélkül nem veszik fel sehová, de hogy legyen gyakorlata, ha nem vezethet nagy autót?

Ez valóban, nehéz kérdés, mert itt nem lehet füllenteni, hiszen gyakorlott szem rögtön látja ha valaki kezdő. Én azt ajánlanám, hogy nagy cégnél kell kezdeni, még akkor is, ha kedvezőtlenek a körülmények, és be kell tudni tanulópénznek. Vagy meg kell próbálni egy jól irányzott motivációs levéllel, amit az önéletrajzhoz mellékelünk.

Figyelemmel a feladott hirdetések tartalmára, az előző rész alapján összeállítottam egy levelet.(Az egészségügy része azért lesz benne, mert az egyik hirdető ebből az „iparágból” adta fel a hirdetését..).

Tisztelt Hirdető!

A hirdetésére jelentkezve mellékelem önéletrajzomat, de a száraz tények kiegészítése képpen, kérem olvassa el rövid bemutatkozó levelemet, melyből kiderülhet az Ön számára az állásra való alkalmasságom.

Az építőiparban szerzett tapasztalataim messzemenően megfelelnek a követelményeknek, mivel építőiparos dinasztia családból származom. A szakmát őseimtől örököltem. Tulajdonképpen elmondhatom, hogy a génjeimben van, hiszen anyai szépapám Déván volt építésvezető. Itt dolgozta ki nagy találmányát, tizenegy kollégájával. Ez a habarcsjavító adalék. Gondolom nem ismeretlen a neve Ön előtt.

Szépapámat Kőműves Kelemennek hívták. A feltalált adalék nagymértékben javította a habarcs tapadó képességét, így később a találmányával, és kollégáival együtt külföldön próbáltak szerencsét. Ők voltak a „Tizenkét özvegyember” A recept egyszerű volt „Keresd a nőt”.

Spanyolországba mentek szerencsét próbálni, ahol még mindig ott vannak leszármazottjai. Gyermekkorom nagy részét én is itt töltöttem a Sagrada Famillia építésén, hiszen ez a mai napig tart, munkát adva rokonságomnak. Itt többféle építőiparos szakmát is megismertem. Már az óvodában is malteroskanál volt a jelem, és kiscsoportosként már gipszstukkókkal díszítettem a homokozóban felhúzott lakópark épületeit.

Ebből következik különleges fizikai állapotom, melyet a mai napig rendszeres gyúrással tartok karban. Családom címere az ásó, kapa, és a nagy harang lett, ezzel jelképezve a pincétől a padlásig jártasságot az építőipar területén.

ADR papírokkal minden rendben, hiszen már gyermekoromban (az egyik) édesanyám az esti elalvás előtt ebből olvasott fel, úgymond ezen nőttem fel, betűről betűre megismerve mind az 1280 oldalt.

Erkölcsi bizonyítványomat a technika fejlődésének köszönhetően 2-3 havonta frissítem, és küldözgetem az arra igényt tartóknak, mellékelve a kiállító személy hasonló hatósági bizonyítványát is, hiszen így az igazi a kiállított DID kártya mellé. A nemzetközi árufuvarozói engedélyt, már a tarisznyámban megkaptam, amikor elballagtam a nagycsoportból.

A Liaz gépkocsi úgy is mondhatnám, hogy az életem része lett, amikor nagyapám 1968-ban, Prágában a tömeget félrelökve beültetett egy ilyen járműbe. Mivel kicsi voltam, csak a kuplunggal tudtam játszani, ami életem részévé vált, és mai napig díszíti szobám falát (Nem nagyapám!).

A nyelvekkel kapcsolatban: Úgy érzem, mondanom sem kell, hogy a sok utazás alkalmával minden ország nyelvéből ragadt rám, így ez nem jelenthet problémát. Csecsemőként már megértettem magam a többnyelvű pesztrákkal, hiszen csak annyit mondtam, hogy „- Óáóá” és már meg is etettek, majd e szavak után inni adtak és tisztába tettek.

Ettől nagyobb bizonyíték gondolom, nem kell arra, hogy bár szókincsem nem sok, de meg tudom értetni magam. Természetesen több nyelven végeztem villám tanfolyamot, de úgy gondolom igaz a mondás, miszerint is „száz szónak is egy a vége” ezért csak minden századik szót tanultam meg.

A nyelv tudásnak hasznát vettem az autodidakta módon elsajátított gyors és nőgyógyászati tanulmányaimban, aminek végén értekezést írtam. „A nyelvhasználat negatív hatása a népszaporulatra” címmel. Ez még publikálásra vár. Az Ön által jelzett jogosítványt mellékelem (2. csop.).

Természetesen rendelkezem a többi megjelölt jogosítvánnyal is:

„C” Tehergépkocsi

„C” + „E” Teher gépkocsi + nehéz pótkocsi

„L” Liaz ( a kuplung miatt )

Úgy gondolom, a fent leírtak meggyőzik arról, hogy személyemmel az Ön cége megfelelően bővül, ami elősegíti a vállalat hosszú távú stratégiai terveinek megvalósulását, tekintettel arra, hogy bármit, és bárkit magamévá teszek, és bárhová, bármikor beépülök.

GPS el sajnos nem rendelkezem (csak az USA kormánya), de igyekszem használni az általa nyújtotta lehetőségeket egy navigációs készülék használatával, amiről bővebben a navigyurci.hu internetes oldalon olvashat.

Amennyiben úgy dönt, hogy személyesen is megismerne egy állásinterjú keretében, kérem értesítsen, de ne telefonon-személyesen vagy levélben.

Jó gurit

sklave
.

(Ezt a cikket 2536 alkalommal tekintették meg.)

1 COMMENTS

  1. T. Sklave!
    A motivációs leveled szuper, én rögtön felvennélek. Ha nem is kamionosnak, de várat építeni biztosan.
    Azonban nem vagyok abban a helyzetben, mert én is a barikád innenső oldalán fogom a puskatust- vagyis a kormány mögött.
    Viszont engem is végtelenül bosszant ennek a kérdésnek egy másik oldala. Konkrétan az, amikor az egyik nem fizető görény a másiktól kér referenciát egy éppen munkát kereső sofőrről. Hányszor hangozhatott már el valami ilyesmi:” jaj, nehogy felvedd! Ez egy nagyon problémás pali. Mindössze pár hónappal tartozunk neki, erre Ő felmondott és nem átall a Munkaügyi Bírósággal fenyegetőzni!”.
    Kellene valami mindenki által elérhető fórum, ahol mi rabszolgák is utána tudnánk nézni az összes nem fizető himi-humi cégnek és így nem esnénk bele abba a gödörbe amibe legutóbb én.
    Ti hogyan csináljátok? Írjátok meg a tuttit! Kösz, Bonyek

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .