Az előző cikkben olvashattatok a DID kártyáról, amiről bevallom becsületesen, lövésem nem volt, hogy mi célt szolgál. Felkerestem egy pár illetékesnek gondolt szervezetet, de a hatás amikor kimondtam, hogy DID kártya, leírhatatlan. Leírhatatlan, mert nem történ semmi és ezt leírni elég nehéz. Nem hagyott nyugodnia kérdés, ezért utánajártam. Az infot most megosztom veletek, mert sok hirdetésben olvastam a DID kártya meglétét, mint feltételt.

A Driver Identification Database, vagyis DIDb egy globális minőségbiztosítási rendszer sofőröknek (DIDb tagok) és a szárazföldi fuvarozásban érdekelt vállalatoknak (DIDb partnerek). A rendszer objektíven, de szigorúan értékeli a sofőrt a regisztrációs folyamat alatt és csak megfelelő minősítés esetén veszi fel az adatbázisba.

A Sofőr Azonosító Adatbázis egy összetett rendszer, amely kizárólag hiteles és megbízható sofőröket tartalmaz. A szolgáltatás olyan vállalkozásoknak ajánlott, amelyek valamilyen formában érdekeltek a szárazföldi fuvarozásban: gyártók, kereskedők, fuvarszervezők, logisztikai és más cégek, amelyek rendszerint képtelenek hatékonyan vagy minden kétséget kizáróan ellenőrizni és azonosítani a sofőrt, mielőtt átadnák a vagyont érő szállítmányt. A DIDb alkalmazásával és használatával a humán faktorból eredő kockázat a minimálisra csökkenthető a szárazföldi szállítmányozás legkritikusabb szakaszában.

A DIDb egy online, ugyanakkor zárt rendszer, amely a szállítmányozás valamely szakaszában közreműködő hiteles és megbízható sofőröket rögzíti. Ez az egyedülálló „fehérlista” azonnal friss adatokkal szolgál, ha szükséges, és a DIDb partnerei a nap bármely percében használhatják, bármikor, amikor fuvart szeretnének indítani.

A DIDb kizárólag a hiteles és megbízható sofőrökre koncentrál, akik önkéntes alapon regisztrálnak a független és online rendszerbe. Ez az egyetlen „fehérlista”, amely a tagok mellett még az egyéni teljesítményt is rögzíti.

A DIDb a szigorú adatvédelmi szabályoknak és előírásoknak megfelelően működik. A DIDb fehérlistája pozitív megközelítéssel gyűjti azon sofőrök adatait és felügyeli az általuk elvégzett munka minőségét, akik tisztességesen dolgoznak, valamint hosszú távon gondolkodnak. Alkalmazásával és használatával hatékonyan megelőzhetőek a közúti szállítmányozással kapcsolatos bűncselekmények, és csökkenthető az ezekből származó anyagi kár is. A DIDb biztonságosabbá teszi a szárazföldi fuvarozást.

A Sofőr Azonosító Adatbázis legfőbb célja a szállítmányozással kapcsolatos bűncselekmények megelőzése és az ebből eredő készletveszteségek minimalizálása. A SECTRAN által kezelt fehérlistára kizárólag olyan minősített sofőrök kerülhetnek fel, akik előélete, teljesítménye és munkavégzésük minősége a későbbiekben nem okoz fejtörést a DIDb partnereinek.

A DIDb hálózat folyamatosan nő. Bár a Sofőr Azonosító Adatbázis teljesen önkéntes alapon működik, a fuvarszervezők vagy szállítmányozók ragaszkodhatnak ahhoz, hogy kizárólag minősített sofőrökkel dolgozzanak. Egyre több nagyvállalat, szállítmányozó cég és más, a fuvarozásban érdekelt vállalkozás csatlakozik a rendszerhez, mint DIDb partnervállalat.

A DIDb minőségbiztosító rendszere minden olyan sofőrnek előnyt jelent, aki hosszútávon gondolkodik és tisztességes megélhetésre törekszik elvégzett munkája által.

Mit kell tennem, hogy a DIDb rendszer tagja legyek?

Ha Ön DIDb tag szeretne lenni, nem kell mást tennie, mint regisztráltatnia magát a rendszerben.

A regisztráció helyszíneiről az Aktualitások menüpont alatt tájékozódhat, vagy ha az ott megjelölt helyszín nem felel meg Önnek, kérem lépjen kapcsolatba velünk a +36-1-784-6830- as telefonszámon.

Hogyan regisztrálhatok és mit kell vinnem a regisztrációhoz?

1. Szükség esetén időpont egyeztetés a fenti telefonszámon.

2. Személyes megjelenés a regisztráció helyszínén.

3. A sikeres regisztrációhoz legyen Önnél

– személyi igazolvány

– lakcímkártya – új személyi igazolvány esetén

– útlevél, amennyiben rendelkezik vele

vezetői engedély

– belföldi/nemzetközi árufuvarozói engedély, gépjárművezetői képesítési

igazolvány – ha rendelkezik vele

– részletes szakmai önéletrajz (ehhez a Letöltések menüpont alatt talál formanyomtatványt, de szükség esetén a regisztráció helyszínén is ki lehet tölteni, amihez természetesen biztosítunk formanyomtatványt)

– 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (lásd alul a büntetlen

előélet igazolása pontban leírtakat)

Figyelem! A felsorolt okmányok eredeti példányára van szükségünk, fénymásolatot nem tudunk elfogadni. Az iratokat a helyszínen digitálisan rögzítjük……

A írás a Sectran Kft kiadványainak felhasználásával készült.

A cég elérhetőségei:

SECTRAN Kft.

Cím: 1033 Budapest, Mozaik u. 6.

Telefon: +36 (1) 784-6830

Fax: +36 (1) 784-6830

Email: office@didb.hu

http://www.sectran.eu/

Ne lepődjetek meg, az udvarias és türelmes munkatárson, hiszen ettől már elszoktunk egy kicsit, az itthoni környezetben.

Jó gurit
sklave

    (Ezt a cikket 14381 alkalommal tekintették meg.)

    1 thought on “Mi az a DIDb kártya?

    Comments are closed.