Ez a legerősebb márkával rendelkező szakmai szervezet Magyarországon: mindössze egy nyert Business Superbrands díjat

A Magyar Logisztikai Egyesület kiérdemelte azt, hogy 2024-ben a legerősebb márkával rendelkező szakmai szervezet lehessen Magyarországon.

Forrás: KRPR.hu

A világ több mint 90 országában díjazza a legkiválóbb fogyasztói márkákat a Superbrands, a legeredményesebb üzleti márkákat pedig a Business Superbrands. Szakmai szervezet az idei díjazottak sorában mindössze egy van. Ezzel pedig a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) kiérdemelte azt, hogy 2024-ben a legerősebb márkával rendelkező szakmai szervezet lehessen Magyarországon.

 

A Superbrands Programot Nagy-Britanniában hozták létre még a 90-es évek derekán, magyarországi története pedig 2004-ig nyúlik vissza. A hazánkban is nagyra tartott, közismert elismeréssel azokat a márkákat díjazzák, amelyek kiemelkedően sikeresek és eredményesek. A márkák szerepe manapság jelentős, hiszen segíthetik például a fogyasztókat, felhasználókat, vagy adott esetben egyéb piaci szereplőket eligazodni a megannyi szolgáltató és gyártó között. Ezáltal egy-egy erős brand kiemelkedhet a többi, hasonló közül. Az üzleti (B2B) szektor legerősebb márkáit is értékelik. Azokat, amelyeknek elsődleges célcsoportja nem feltétlenül közvetlenül az fogyasztó, a Business Superbrands Program emeli ki.

 

Business Superbrands 2024 díjat nyert a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE)

 

2024-ben egyetlen egy szakmai szervezet (egyesület/szövetség/társaság) részesült Superbrands/Business Superbrands elismerésben hazánkban, ezzel pedig a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) kiérdemelte azt, hogy a legerősebb márkával rendelkező szakmai szervezet lehessen Magyarországon.

 

„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy elnyertük a Business Superbrands 2024 díjat. Ez az elismerés igazolja, hogy munkánk és elkötelezettségünk a magas színvonalú szolgáltatások iránt elismerést nyert szakmai körökben is” – mondta Dr. Doór Zoltán, a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke. Hozzátette: ez az eredmény a tagjaink és partnereink támogatásának köszönhető, akik nélkül ez nem lett volna lehetséges.

 

A szakmai szervezet az elmúlt években számos innovatív programot és kezdeményezést indított el, amelyek célja a logisztikai szektor fejlesztése, valamint a szakmai tudás bővítése. Kiemelten fontosnak tartják a szakmai képzések és workshopok szervezését, amelyek révén a logisztikai szakemberek naprakész ismeretekhez juthatnak. 

 

„A Business Superbrands díj elnyerése új lendületet ad számunkra, hogy tovább folytassuk munkánkat a logisztikai iparág fejlesztéséért és a magas színvonalú szolgáltatások nyújtásáért” – hangsúlyozta Dr. Doór Zoltán.

 

A szakmai szervezetnél elkötelezettek abban, hogy még több vállalkozást és szakembert támogassanak, valamint hozzájáruljanak a magyar gazdaság versenyképességének növeléséhez. 


A Magyar Logisztikai Egyesületről:
A Magyar Logisztikai Egyesület, az MLE volt az első szakmai társadalmi szervezet Magyarországon, amelyet magánszemélyek alapítottak 1990-ben. Elnöke Dr. Doór Zoltán. A szervezet célja a logisztika társadalmasítása, a logisztikai tudásmegosztás, melynek két fő elemét az egyesület által szervezett oktatások, valamint a több évtizede, évente megjelenő Logisztikai Évkönyvek jelentik. A Magyar Logisztikai Egyesület edukációjának gerincét a Felsőfokú Logisztikai Menedzser képzések adják, amely mellet megtalálható még számos tréning is a kínálatban. Az MLE gondozásában évente megjelenő Logisztikai Évkönyv pedig egy szakmai tanulmánygyűjtemény, melynek szerzői évről évre a logisztika világának legkiemelkedőbb szakembereiből tevődnek össze. Mindemellett a szervezet szakmai események létrejöttében is rendszeresen aktív szerepet vállal. (www.mle.hu)

Forrás: KRPR.hu

(Ezt a cikket 29 alkalommal tekintették meg.)