Egyedi és szemrevaló – Így növeli a márkaismertséget az autófólia
Az autófóliának számos előnye van, mert sokkal többre képes, mint egy reklámajándék vagy prospektus.
Ha cégünk van, igyekeznünk kell felhívni a vásárlók figyelmét a létezésünkre és a termékre vagy szolgáltatásra, amit el szeretnénk adni. Erre számos módszer van: szórólapok, söralátétek, reklámtollak vagy újsághirdetések sokasága viheti hírét a cégünknek, de az egyik leghatékonyabb módszer kétségkívül az autófólia, ami mozgó reklámmá válhat város- és országszerte egyaránt.
Az autófólia fajtái
Az autófóliázás többféle is lehet, ezért érdemes a legvadabb álmainkat is elmondani a szakembereknek, hiszen a legtöbb ezekből biztosan megvalósítható. Eldönthetjük, hogy csupán a legfontosabb információk kerüljenek rá vagy valamilyen vizuális megjelenítést is szeretnénk. Ennek is több módja van: egy kisebb vagy nagyobb fotóval díszíthetjük az adott járművet, de arra is van megoldás, hogy játékossá tegyük, és az ajtó mozgatásával újabb értelmet nyerhessen a látható kép. Ha váltogatjuk a termékeinket vagy a szolgáltatásainkat, az is lehetséges, hogy azt szezonálisan cseréljük – ilyen esetben a mágneses fólia ideális lehet számunkra!
Így növeli a márkaismertséget az autófólia
Az autófóliának számos előnye van, mert sokkal többre képes, mint egy reklámajándék vagy prospektus. Bár a ráírható információ valamelyest kevesebb, mint egy brosúrán, a legfontosabb tudnivalókat könnyűszerrel a figyelem középpontjába helyezhetjük.
Passzív marketing
Az autófólia tökéletes megoldás, ha reklámozni szeretnénk, mert a potenciális vevő akkor is találkozhat a cégünkkel, ha a jármű éppen nincs mozgásban. Ha a kocsink az úttesten parkol vagy éppen dugóban ülünk, a reklám akkor is elérheti a kívánt hatást, mert gyalogosok, biciklisták és sofőrök egyaránt szembetalálják magukat vele.
Hosszú távon megéri
Bár drágának tűnhet, az autófóliázás jó befektetés, mert évekig díszítheti az autónkat, és csak egyszer kell megfizetni a tervezést és a fólia felhelyezését. Ha évek múltán elkopna, felhasználhatjuk az eredeti terveket, így csupán a fóliázásért kell újra fizetnünk.
Minden igényt kielégít
A minta tervezésekor bátran használjuk a fantáziánkat, mert ha esetleg valami mégsem lenne megvalósítható az ötleteinkből, azt a szakemberek úgyis jelezni fogják. A mai technikának köszönhetően már nem okoz gondot, ha a kocsinak szokatlan ívei vagy mélyedései vannak, sőt, ez is teret adhat az újabb ötleteknek, amiket akár a marketingstratégiánkba is beilleszthetünk.
Szöveg
Ha a cégünknek van egy frappáns mottója, az alapvető adatokon túl ez is mindenképpen szerepeljen az autónkon, mert nem tudhatjuk, hogy a kép vagy a szöveg fogja meg a potenciális vásárlókat. Az árunkat vagy szolgáltatásunkat akár képen is megmutathatjuk, így nem feltétlenül van szükség arra, hogy betűkkel legyen megjelenítve a termékünk. Ha például friss péksüteményt árulunk, elég ezeknek a fotójával beborítani a járművet, hiszen ezáltal nem bízzuk a vevők fantáziájára, hogy mutatós áruink vannak-e.
Ha már fóliáztattunk
Ha időpontot foglalunk, nem kell attól félnünk, hogy egész napra elveszítjük az autónkat. A autófóliázás legfeljebb pár órát vesz igénybe, és utána rögtön használhatjuk a kocsit. Arra ügyeljünk, hogy ne nagynyomású mosóval tisztítsuk, valamint arra is, hogy a mosás során használt kefe minél puhább legyen! Amennyiben teljes fóliázást igényeltünk, a forgalmiban változtassuk meg a kocsi színét, hiszen csak ezáltal lesznek érvényesek a jármű papírjai.
Az autófóliázás nagy változást hoz, mert azt az illúziót kelti, mintha új autónk lenne. Amellett, hogy számunkra szemet gyönyörködtető, legnagyobb előnye, hogy olyan marketingfogás, amivel nagy eséllyel nőni fog a nálunk vásárlók száma.
WP
(Ezt a cikket 52 alkalommal tekintették meg.)