Így változtak meg a hazai vállalkozások a koronavírus hatására (x)

Illusztráció - Fotó: Minervastudio - Freepik.com


Már egy éve velünk van a koronavírus-járvány, ezt érezhetjük a mindennapjainkon, illetve a munkánkon, vállalkozásunkon. Nincs olyan szektor, ahol ne hozott volna változásokat a pandémia, a körülményekhez pedig alkalmazkodnia kell annak a cégnek, amely szeretné túlélni a helyzetet. A tanulság: nem lehet többé legyinteni az e-kereskedelem jelentőségére.

Illusztráció – Fotó: Minervastudio – Freepik.com

Hogyan reagált a piac a pandémiára?

A koronavírus-járvány hatásait hosszan lehetne elemezni, de a lényeg: nincs olyan üzleti szektor, amelynek az életében, a megszokott működésében ne hozott volna változást. Néhány szereplő jól járt, sokaknak viszont elképesztő nehézségekkel kellett szembenéznie az utóbbi egy évben. Mit mondanak a számok? Nézzük a koronavírus-járvány következményeit, illetve az ezekhez kapcsolódó pozitív változásokat. A sorozatos karanténok, bezárások, korlátozások miatt a vásárlók szokásai jelentősen átalakultak, az e-kereskedelem pedig hatalmas lökést kapott. Egy statisztika szerint a magyarországi webshopok 73 százaléka forgalomnövekedést ért el a tavalyi évben, ez ráadásul nem pünkösdi királyságot jelent: a trendek alapján az átalakult, illetve új lehetőségek örökre meghatározzák majd a vásárlói szokásokat. Nőtt az átlagos kosárérték is, ami azt jelenti, hogy egyre több magyar költ egyre több pénzt az interneten. Akik pedig eddig legyintettek az online kereskedelemre, azok belátták: honlap, webshop nélkül napjainkban egy vállalkozás életképtelen, de minimum lemarad a legnagyobb lehetőségekről.

Mi a megoldás a cégek számára?

Nem is kérdés, hogy az internetes jelenlét erősítése. Ha még nincs honlapja a cégnek, érdemes hozzáértő szakembert megbíznia webáruháza készítése és üzemeltetése ügyében. Mivel az e-kereskedelem a legdinamikusabban fejlődő kereskedelmi iparág, nem is kérdés, hogy ez jó befektetés. Egyre jobb minőséget lehet egyre gazdaságosabban elérni a szolgáltatókon keresztül, azaz a már említett befektetés megtérülése sem kerülhet veszélybe. A jó webáruház megalkotásához egy profi marketing szövegíró segítségére is szükség lesz, ahogyan kellenek minőségi képek és videók, valamint a lehető legjobb keresőoptimalizálási tanácsokra is szükség lesz. Minden körülménytől függetlenül érdemes hirdetni is, erre a legnépszerűbb megoldás a Google Ads rendszere, valamint a közösségi média – ezeken a helyeken egy jó beállítással tömegeket lehet költséghatékonyan elérni.

(x) – fizetett pr-cikk

whitpress



(Ezt a cikket 124 alkalommal tekintették meg.)