Egy új DAF CF 480 FAQ mobilsiló-állító tehergépkocsit vett át a Steyrer-Sped Kft.

Miután a 2017-ben munkába állított, rendkívül különleges DAF CF 460 FAQ Space Cab 8×2/6 mobilsiló-állító tehergépkocsival meggyőző tapasztalatokat szerzett az ömlesztett építőanyagok fuvarozására szakosodott Steyrer-Sped Kft., idén júniusban átvett egy ugyanilyen járművet, azonban már az új generációs, 480 lóerős motorral.

Robert Büchinger a Steyrer-Sped Kft. ügyvezető igazgatója veszi át a DAF kulcsot ünnepélyesen Szatmári Istvántól, a Hungarotruck Kft. értékesítőjétől. – Forrás: DAF

Túlnyomó többségben a Baumit Kft. ömlesztett késztermékeit szállítja ki építkezésekre silós járművekkel az 1999-ben alapított Steyrer-Sped Kft. Flottájában immár nyolc DAF dolgozik, hat XF nyerges vontató, amelyek tartányos félpótkocsit húznak és két CF FAQ 8×2/6 típusú mobilsiló-állító tehergépkocsi m-tec gyártmányú zsebes silóállító felépítménnyel.

Már a nyolcadik

„Először 2016-ban szereztünk be DAF járműveket, ugyanis sürgősen szükségünk volt eszközökre, és ez a márka tudta a leggyorsabban, raktárról kiszolgálni az igényeinket. Így 2016-ban és 2017-ben hat XF vontatót állítottunk munkába, majd 2017 végén egy CF 460 FAQ Space Cab 8×2/6 mobilsiló-állítót. Igen kedvező tapasztalatokat szereztünk ezekkel a gépkocsikkal, szinte problémamentesen üzemelnek a mai napig, jó az üzemanyag-fogyasztásuk, előnyösnek tartjuk a MultiSupport Full Care teljes körű javítási és karbantartási szerződést, valamint a DAF márkaszervizekkel is elégedettek vagyunk. Gépkocsivezetőink pedig szívesen dolgoznak a DAF-okkal, dicsérik a csendes, tágas és jól felszerelt fülkéjüket” – kezdte Robert Büchinger, a Steyrer-Sped Kft. ügyvezető igazgatója.

Különleges konfiguráció

„A DAF CF FAQ modellek négy tengelye közül három kormányzott, kettő pedig felemelhető, ezáltal szűk építési területeken vagy belvárosi utcákban is könnyen manőverezhetők, szinte bárhová be tudnak menni, ahova a 4×2-esek. A hátsó tridemtengelyre pedig azért van szükségünk, mert a mobilsilók visszaszállításakor a megmaradt anyag a siló aljában, vagyis a járműre fektetve a hátuljában összpontosul, így a hátsó tengelyekre különösen nagy terhelés jut. A hármas tengelycsoporttal elkerülhető a tengelyek túlterhelése. A DAF azért is szimpatikus számunkra, mert sorozatgyártásban készíti ezt a speciális tengelykonfigurációt, nem utólagosan építi össze, ezáltal gyorsabb és olcsóbb a gyártás, illetve megbízhatóbb a konstrukció” – tette hozzá Robert Büchinger.

Forrás: DAF │ DAF Hungary Kft.

 

(Ezt a cikket 37 alkalommal tekintették meg.)

Hozzászólások

Ezeket olvastad már?