Kristóf István nagyon elégedett új MAN TGS 33.500 6x6 rönkszállítójával. - Forrás: MAN

Nagyon elégedetten dolgozik vadonatúj MAN TGS 33.500 6×6 rönkszállító tehergépkocsijával Kristóf István, a Loglift 2007 Bt. ügyvezetője. Márkahűsége több mint 16 éve tart, és ez már a negyedik MAN teherautója, így jól végigkísérte az oroszlános járművek evolúcióját.

Kristóf István nagyon elégedett új MAN TGS 33.500 6×6 rönkszállítójával. – Forrás: MAN

Közel húsz éve foglalkozik rönkszállítással a Mátrában Kristóf István, aki nagyon jól ismeri az MAN terepes járműveit. A keleti gyártmányok után szakmabeli ismerőseinek ajánlására 2001-ben vette meg első MAN tehergépkocsiját, egy tízéves, félmillió kilométert futott, 6×4-es 422-est. Ez mostanság fejezi be szolgálatát a vállalkozásnál. „Már 1,2 millió kilométert futott ez a jármű, rendszeresen használtam erdőben, terepen, nehéz körülmények között, nagy terheléssel, és mindvégig nagyon megbízhatóan szolgált” – kezdte Kristóf István.

„A 422-es után nem sokkal egy használt 464-est is vásároltam, ez már egy 6×6-os, terepes kivitelű és jobban felszerelt modell, amely szintén nagyon strapabíró és megbízható. Majd 2003-ban beszereztem egy új, 480 lóerős, Euro III-as, 6×6-os MAN TGA modellt, amely közel félmillió kilométerrel a számlálójában a mai napig nagyon jól teljesít. Időközben az MAN dunaharaszti és tiszaújvárosi márkaszervizével is kedvező tapasztalatokat szereztem” – folytatta a Loglift 2007 Bt. ügyvezetője.

„Idén eljött az ideje egy új, korszerű tehergépkocsi beszerzésének, és mivel kitartok az MAN márka mellett, egy TGS 33.500 6×6 modellt rendeltem meg nagy teljesítményű Loglift 125 Z fardaruval, amely a pótkocsit is tudja rakodni. Az első hét tapasztalatai alapján a jármű nagyon kényelmes, fűthető vezetőülésével, érintőképernyős audiorendszerével, mobiltelefon-kihangosítójával, alumínium díszbetéteivel és igényes belső színvilágával olyan, mintha egy személyautót vezetnék. A legújabb generációs, 500 lóerős motorja és sebességváltója kiválóan dolgozik, üzemanyag-fogyasztása már most kedvezően alakul, nagy hasmagasságával és jól bevált tengelyeivel pedig terepen is jól mozog a jármű” – magyarázta Kristóf István.

„A beszerzéshez az MAN finanszírozását vettem igénybe, mert ez bizonyult a legkedvezőbbnek, javítási és karbantartási szerződést kötöttem az új gépkocsira, valamint erősen fontolgatom az MAN ProfiDrive járművezető-továbbképzés elvégzését” – zárta a szót Kristóf István.

Forrás és fotó: MAN

 

(Ezt a cikket 111 alkalommal tekintették meg.)