A Scania felfedi új járműgenerációját

Scania központ - Svédország - Fotó: Dan Boman - Scania
Augusztus 23-án a Scania megkezdi az új járműgenerációjának piaci bevezetését, melynek első lépéseként a hosszútávú fuvarozási szegmens járműveit mutatja be. A Scania történetében ez minden idők legnagyobb befektetése, mindemellett a svéd székhelyű vállalat ezzel egy időben ünnepli fennállásának 125 éves évfordulóját is.
A Scania az új terméket szakaszosan teszi nyilvánossá, mely során egy gondosan előkészített terv alapján a különböző üzemeltetési módokra és iparágakra helyezi a hangsúlyt. A Scania a jelenlegi és az ígéretes új generációját párhuzamosan fogja értékesíteni. Az új generáció fokozatos bevezetése az európai hosszútávú fuvarozási szegmenssel kezdődik, a későbbiekben ezt követi majd a többi járműváltozat piacra dobása is.
A közös nevező az, hogy a Scania kifejlesztette a személyre szabott termékek és szolgáltatások széles választékát, amellyel kitűnően képes támogatni az üzemeltetési és karbantartási költségek csökkentését, valamint megnövelni a hasznos üzemidőt.
A Scania elsődleges célja, hogy vezető szerepet vállaljon a fenntartható szállítmányozásban, ahol a partnerkapcsolatok és a digitalizáció egyre nagyobb hangsúlyt kap. Emellett a fenntarthatóság szintén a mostani bevezetés egyik kulcsszava, mivel ez egyre fontosabbá válik mind a Scania, mind pedig ügyfelei – és azok partnerei – versenyképessége érdekében.
„Az értékesítési és szervizhálózat, valamint az európai gyártás előkészítésének utolsó fázisába érkeztünk. Jelen pillanatban azonban nem tudunk több információval szolgálni. Meggyőződésem, hogy miután augusztus 23-án lerántjuk a leplet új termékünkről, az iparágon belül mindenki erről fog beszélni” – mondta Christian Levin, a Scania értékesítésért és marketingért felelős alelnöke.
A Scaniáról
A Scania a világ vezető nehéztehergépkocsi-, autóbusz-, hajómotor- és iparimotor-gyártói közé tartozik. A vállalat tevékenységében a termékek mellett egyre nagyobb részarányt képviselnek a pénzügyi és egyéb szolgáltatások, amelyek költséghatékony szállítmányozási megoldásokat és maximális üzemidőt biztosítanak a Scania ügyfeleinek. A Scania több mint 44 ezer alkalmazottal mintegy száz országban van jelen. A kutatás és fejlesztés jellemzően Svédországban összpontosul, míg a termelés Európában és Dél-Amerikában folyik, az alkatrészek és komplett járművek gyártásának világméretű megosztásának lehetősége mellett. A 2015-ös évben a vállalat értékesítési árbevétele meghaladta a 94,8 milliárd svéd koronát, míg üzemi eredménye 9,6 milliárd svéd koronát tett ki.
Forrás: Scania
Kiemelt kép: Scania
(Ezt a cikket 425 alkalommal tekintették meg.)