A DAF Euro 6 járműveket úgy tervezték, hogy mind a vezetőnek, mind a közlekedés többi résztvevőjének maximális biztonságot nyújtsanak. Természetesen a biztonság nem csak a balesetek esetén a vezetőt védő rendszerekről szól.

Forrás: DAF

Járművezető biztonsága 
A vezető biztonsága mindenek felett. Az előre programozott első és hátsó gyűrődési zónákkal ellátott, megerősített fülkefelépítmény ebben fontos szerepet játszik, akárcsak az egyedi energiaelnyelő fülkefelfüggesztés. Ez azt jelenti, hogy a fülke irányított módon mozog hátra hátsó ütközés esetén. Így az a lehetőségekhez képest sértetlenül, az alvázhoz rögzített állapotban marad. Rendelhető tartozékként légzsák is választható. A műszerfalon lengéscsillapító zónák vannak, amelyek korlátozzák vagy megakadályozzák a vezető sérüléseit ütközés esetén. Emellett a DAF egyedi Night Lock zárja egyszerűen és hatékonyan véd a behatolás és lopás ellen.

Biztonsági rendszerek
Az Euro 6 DAF CF és DAF XF alapfelszereltségként a bicskázást és felborulást megakadályozó járműstabilitás-vezérlővel (VSC), adaptív automatikus sebességtartással (ACC), ráfutásos ütközésre figyelmeztető rendszerrel (FCW) és sávelhagyás-figyelmeztető rendszerrel (LDWS) szerelik fel. Ezek a fejlett biztonsági és kényelmi rendszerek a DAF speciális vészfékező rendszerével (AEBS) együtt kaphatók, amely az ütközések megakadályozásában, illetve az ütközések következményeinek korlátozásában segít. Egy külön szerelhető kamera-/monitorrendszer jobb látási viszonyokat biztosít a vontató elején és az utas oldalán.

DAF Transport Efficiency
Rendelhető tartozékként a prediktív sebességtartás és prediktív sebességváltás is kapható. Mindkét innovatív technológia hozzájárul a DAF Transport Efficiency filozófiájához, és az üzemanyag-fogyasztás és a CO2 kibocsátás akár 3%-kal is csökkenhet, főleg dombos útszakaszokon. Tudjon meg többet a DAF Transport Efficiency technológiákról. Tudjon meg többet a Transport Efficiency technológiákról. 

Tudjon meg a DAF kényelmi és biztonsági rendszerekről >>

Forrás: DAF
.

(Ezt a cikket 140 alkalommal tekintették meg.)