Bemutatók Hírek Járműtechnika Márkahírek Volvo

Öt új, nehéz terepre tervezett újdonságot mutat be a Volvo Trucks

Tovább fokozza építőipari ügyfelei termelékenységét öt új termékjellemzővel a Volvo Trucks, az újdonságok között megtaláljuk a dupla első tengelyhez szánt Volvo Dinamikus Kormányzást és a megnövelt terhelhetőségű első tengelyeket is. Ezzel a Volvo Trucks ismételten kihangsúlyozza az építőipari szegmensre fordított különleges figyelmét.

A megnövelt terhelhetőségű első tengelyek jóvoltából a Volvo nehézteherautói elöl tengelyenként egy tonnával többet cipelhetnek. A dupla első tengelyű járművek esetében a tengelyek műszaki terhelhetősége ezzel 18-ról 20 tonnára nőtt
A megnövelt terhelhetőségű első tengelyek jóvoltából a Volvo nehézteherautói elöl tengelyenként egy tonnával többet cipelhetnek. A dupla első tengelyű járművek esetében a tengelyek műszaki terhelhetősége ezzel 18-ról 20 tonnára nőtt.

Teljes egészében megújított Volvo FMX követte 2013-ban a 2010-ben bemutatott típust, s az újdonság olyan áttörő innovációkat kínált, mint a Volvo Dinamikus Kormányzás. Most, 2015-bem további új megoldásokat mutat be a Volvo Trucks, amelyekkel a nehéz körülmények között dolgozó teherautók és vezetőik még intelligensebben és hatékonyabban végezhetik munkájukat.

„Híres a Volvo teherautók minősége és hajtáslánca. Új, innovatív termékjellemzőkkel ügyfeleinknek szélesebb választékot és termelékenységük fokozásának egyedi módjait nyújtunk” – mondja Ricard Fritz, a Volvo Trucks márka alelnöke.

18-ról 20 tonnára. Az első tengelyek nagyobb műszaki terhelhetősége a daruk konfigurációja tekintetében is nagyobb változatosságot kínál, s lehetővé tesz egyéb, az első tengelyekre jelentős tömeget helyező alkalmazásokat is.
18-ról 20 tonnára. Az első tengelyek nagyobb műszaki terhelhetősége a daruk konfigurációja tekintetében is nagyobb változatosságot kínál, s lehetővé tesz egyéb, az első tengelyekre jelentős tömeget helyező alkalmazásokat is.

A Volvo FH-sorozathoz kínált nagy igénybevételre tervezett első lökhárító és a Volvo FMX számára kifejlesztett, az iparág első Automatikus Kipörgésgátló Rendszere csak a kezdetet jelentette, hiszen most további öt új termékjellemzővel bővül a paletta.

Volvo Dinamikus Kormányzás a dupla első tengelyhez: A Volvo Dinamikus Kormányzás immár a dupla első tengelyű teherautók esetében is elérhető, ez a konfiguráció igen gyakori az építőipari alkalmazások esetében. Mivel az ilyen teherautók gyakran cipelnek különösen nehéz terhet vagy felépítményt, az előnyeit igen könnyen észreveszi a vezető. A vezető számára időt és energiát takarít meg a manőverezés során az, hogy alacsony sebességnél kisebb a kormánykerék ellenállása, valamint az, hogy a kormánykerék automatikusan visszatér a középállásba teljesen elfordított kerék esetén. A 2013-ban bemutatott Volvo Dinamikus Kormányzás, amelyet például a „The Hamster Stunt” című YouTube-sláger szemléltetett, egy villanymotort alkalmaz, amely kompenzálja a vibrációkat és a kormánykerék mozgását, s egyúttal minimalizálja a teherautó kormányzásához szükséges erőt.

A Volvo Dinamikus Kormányzás immár a dupla első tengelyű teherautókhoz is rendelhető. Ez egy elterjedt kombináció az építőipari szegmensben, ahol gyakran szükséges a nagy terhekkel is precízen kormányozni.
A Volvo Dinamikus Kormányzás immár a dupla első tengelyű teherautókhoz is rendelhető. Ez egy elterjedt kombináció az építőipari szegmensben, ahol gyakran szükséges a nagy terhekkel is precízen kormányozni.

Megnövelt terhelhetőségű első tengelyek, dupla első tengelyhez: A Volvo nehéz igénybevételre szánt, dupla első tengelyű teherautói esetében az első tengelyek műszaki terhelhetősége 18-ról 20 tonnára nőtt. Ez ügyfeleink számára a termelékenység növekedésével és a variálhatóság fokozásával szolgál előnyként. A nagyobb terhelhetőség közvetlenül növeli a jármű bevételszerző képességét, ez különösen is fontos nehéz anyagok szállításakor az építőipari feladatok során. Egy négytengelyes, 32 tonna megengedett össztömegű teherautó esetében ezzel megnő a kihasználható platóhossz, fokozza a terhelés elosztásának rugalmasságát (például a murva elhelyezését egy billenőplatón). Így rakodás közben gyorsabban elérhető a maximális terhelés, s a vezető biztos lehet a tömegkorlátozások betartásában. Az első tengelyek nagyobb terhelhetősége a daruk konfigurációja tekintetében is nagyobb változatosságot kínál, s lehetővé tesz egyéb, az első tengelyekre jelentős tömeget helyező alkalmazásokat is.

A Volvo Dinamikus Kormányzás csökkenti a vibrációkat és kiszűri az útfelület egyenetlenségeit, azok nem jutnak el a kormánykerékig.
A Volvo Dinamikus Kormányzás csökkenti a vibrációkat és kiszűri az útfelület egyenetlenségeit, azok nem jutnak el a kormánykerékig.

Öttengelyes teherautók, 10×4 és 10×6: Számos piacon jellemző tendencia a nagyobb, 50 és 76 tonna közötti szerelvény-össztömegek felé való elmozdulás. A nehezebb országúti és építőipari feladatokra is megfelelő járművek iránti igényekre válaszként a Volvo Trucks immár gyári építésű öttengelyes járműveket is kínál. A két első tengely akár 20 tonnával is terhelhető, s a három hátsó tengely akár 36 tonnával is megbirkózik, ezzel mind a terhelhetőség, mind a variálhatóság tekintetében nagy előnyt kínálnak ügyfeleinknek. Ez a megoldás egyenletes tengelyterhelés-eloszlást igénylő betonszivattyúkhoz és nagy darus teherautókhoz is ideális. A tengelyekre jutó tömeg csökkentésével számos ilyen jármű nagyobb távolságot is megtehet hagyományos közúton, felgyorsítva ezzel a szállítmányozást és fokozva a lehetséges bevételt.

A hátsó légrugózás simább, finomabb haladást, valamint az útfelületről érkező vibrációk csökkenését eredményezi. Ezzel kevésbé terheli a vezető nyakát, vállát és hátát, valamint mérsékli a jármű kopását és elhasználódását.
A hátsó légrugózás simább, finomabb haladást, valamint az útfelületről érkező vibrációk csökkenését eredményezi. Ezzel kevésbé terheli a vezető nyakát, vállát és hátát, valamint mérsékli a jármű kopását és elhasználódását.

Hátsó légrugózás meghajtott első tengely esetén (Volvo FMX): A légrugózású hátsó tengely és a meghajtott első tengely új kombinációja a lehető legmagasabb szintű kényelmet biztosítja az összkerékhajtású teherautók esetében is. Míg a laprugókat általában a kívánt legnagyobb terheléshez méretezik, a légrugózással az aktuális terheléshez igazítható a csillapítás. Ez simább vezetési élményt biztosít, így kevésbé fárad el a sofőr, valamint csökkenti a teherautó és az útfelület kopását. A kevesebb vibrációnak köszönhetően – különösen olyankor, amikor a teherautó üresen közlekedik – a vezető nagyobb átlagsebességet tarthat az építési területek egyenetlen útjain, így minden egyes műszakban több fordulót teljesíthet. A megnövelt komfort mellett a Volvo Trucks légrugózása legalább 300 milliméter szabad hasmagasságot kínál, s hatékony védelmet biztosít minden sérülékeny alkatrész számára.

 A Volvo Elektronikus szabályzású fékrendszere (EBS) dobfékekhez is rendelhető már. Ez számos intelligens funkciót tesz lehetővé, például a Hill Start Aid visszagurulás-gátlót és az Automatikus rögzítőfék-oldást - See more at: http://www.volvotrucks.com/trucks/hungary-market/hu-hu/newsmedia/pressreleases/Pages/pressreleases.aspx?pubID=19471#sthash.uxeCWSQz.dpuf
A Volvo Elektronikus szabályzású fékrendszere (EBS) dobfékekhez is rendelhető már. Ez számos intelligens funkciót tesz lehetővé, például a Hill Start Aid visszagurulás-gátlót és az Automatikus rögzítőfék-oldást.

Elektronikus szabályzás dobfékekhez: Immár a különösen poros vagy nedves munkakörülmények miatt dobfékeket választó ügyfeleink is élvezhetik a Volvo Elektronikus Fékrendszerének (EBS) előnyeit. Az elektronikus rendszer jóvoltából számos intelligens funkció is elérhetővé válik, például a visszagurulás-gátló (Hill Start Aid) a meredek emelkedődön nyújtott jobb kontroll érdekében. A biztonságot is fokozza az új vezérlés a motorfék és a retarder integrációjának, az úgynevezett Fékkombinálásnak köszönhetően. A jobb fékteljesítmény mellett az EBS és a dobfékek kombinációja lehetővé teszi a Volvo Dinamikus Kormányzás megrendelését (kivéve meghajtott első tengely esetén), valamint a még hatékonyabb fokozatváltásokat, hiszen az I-Shift bizonyos információkat az elektronikus szabályzású fékrendszertől kap.

A Volvo Trucks egyedi Volvo Dinamikus Kormányzás rendszere ezentúl akár dupla első tengelyű teherautókhoz is rendelhető.
A Volvo Trucks egyedi Volvo Dinamikus Kormányzás rendszere ezentúl akár dupla első tengelyű teherautókhoz is rendelhető.

„A távolsági fuvarozás után az építőipari szegmensben is vezető márkává kívánunk válni. Ezek az új termékjellemzők és a teljesen megújított termékkínálatunk együtt új mércét állít az építőipari teherautók képességei tekintetében” – mondja Ricard Fritz, a Volvo Trucks márka alelnöke.

A Volvo Trucks építőipari kínálata

A Volvo FMX, a Volvo FH és Volvo FH 16 mellett a Volvo Trucks építőipari kínálata immár az akár 18 tonna össztömegű négykerékhajtású Volvo FL és az akár 26 tonnás Volvo FE modelleket is tartalmazza. A kiterjedt szervizhálózat és a kiemelkedő üzemidő érdekében kínált fejlett szolgáltatások jóvoltából az ügyfelek a személyre szabott és biztonságos megoldások jelentette nagy rugalmasságot élvezhetik.

Forrás: Volvo Trucks
.

(Ezt a cikket 253 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .