Hírek Kishaszonjárművek Márkahírek Nissan

2015-RE ÚJABB FELSZERELÉSEKKEL GAZDAGODIK A NISSAN NAVARA

Fokozott biztonság, kellemesebb stílus és egy új SE változat a Nissan népszerű pick-up kínálatában

  • A könnyűfém keréktárcsák és a dinamikus menetstabilizáló rendszer (VDC) az alapfelszereltség része lett a teljes kínálatban
  • Új gazdag felszereltségű SE verzió 144 LE-s motorral
  • Új színek és kárpitozás

A Nissan sokoldalú Navara pick-upjának 2015-ös változata több jelentős módosítást is tartalmaz majd.

Fotó: Nissan

A legújabb Navarát a szeptember 25. és október 2. között Hannoverben megrendezésre kerülő IAA Commercial Vehicle Show-n mutatták be. Az újdonságok közé tartoznak a továbbfejlesztett biztonsági felszerelések, a teljes kínálatra kiterjedő új alapfelszereltség, az átdolgozott kárpitozású, jobb minőségű belső és az új karosszériaszínek.

A Navara-kínálatba tartozó összes modell alapfelszereltségébe beletartoznak a 17″-os könnyűfém keréktárcsák és a dinamikus menetstabilizáló rendszer.

A karosszériaszínek választéka két metálszínnel (a bronzzal és a szürkével) bővült, az SE és LE verziókban található új kárpitozás pedig nem csak szebb külsőt kölcsönöz az autónak, de a minőséget is magasabb szintre emeli.

Piactól függően az árak vagy változatlanok maradnak, vagy legfeljebb 250 euróval nőnek, a módosítások így akár 800 euró összértékű előnyt jelenthetnek az ügyfelek számára.

Egy másik jelentős hír az SE modell bemutatása, melynek hajtásáról a már ismert 2,5 literes dCi dízelmotor 144 LE-s változata gondoskodik.

A motor, amelyet a tavaly bemutatott, főként flottajárműnek szánt XE változatban használtak először, a teljesítmény és a hatékonyság ideális egyensúlyát teremti meg.  A 144 LE-s teljesítményre képes motor CO2 kibocsátása 215 g/km (ez a 190 LE-s motorhoz képest 7g/km-rel kevesebb), míg az üzemanyag-fogyasztása vegyes használatban mindössze 8,2 l / 100 km.

Az SE felszereltsége több szempontból is eltér az XE modellétől. A főbb különbségek közé tartozik az automata légkondicionáló és a Bluetooth-csatlakozási funkcióval felszerelt kombinált CD lejátszó.

Az SE az XE-hez képest a következő további felszereltségekkel rendelkezik: oldallégzsák, krómozott hűtőrács, sebességtartó automatika sebességhatárolóval, állítható magasságú vezetőülés.

További alapfelszerelések, amelyek az XE modellben nem találhatók meg: a távirányítású központi zár, az első ködlámpák, az oldalsó fellépők, a hátsó fejtámlák és a fűthető külső tükrök.

Fotó: Nissan

Az XE, az SE és a legmagasabb felszereltségi szintű LE változatok 190 lóerős dízelmotorral is rendelhetők. A leggazdagabb felszereltséggel rendelkező LE modellek, melyek a Navara értékesítések 10%-át teszik ki, az egyenletes működésű és nagy teljesítményű 213 LE-s 3,0 literes VG dízelmotorral is rendelhetők. Ehhez a motorhoz a Nissan fejlett hétsebességű automata sebességváltója csatlakozik.

Az LE változat alapfelszereltségéhez számos kifinomult felszerelés tartozik, például prémium navigáció, tolatókamera, tetősínek, fűthető ülések, sebességtartó automatika, sötétített ablaküveg, esőérzékelő és elektromosan behajtható visszapillantó tükrök.

Az LE V6 különleges változata még ennél is többet ad: az alapfelszereltségbe bőrülések/Alcantara kárpitozás, 18 hüvelykes könnyűfém keréktárcsák, krómozott elemek és a fokozott biztonságot garantáló elülső acél védőelem tartoznak.

Mindezek mellett a Navara 2015-ös modelléve az eddigiekhez hasonlóan a kényelmet és stílust ötvözi  egy masszív és nagy teljesítményű pick-up formájában.

A strapabíró létraalváz független első felfüggesztése kettős keresztlengőkarokból és tekercsrugókból áll. A hátul található merev tengely és a tengely feletti laprugók kitűnő terhelhetőséget biztosítanak, és egyúttal garantálják a szabadidő-autóktól elvárható kényelmet, teljesítményt és vezethetőséget.

Az összkerékhajtásos rendszer normál körülmények között csak a hátsó kerekeket hajtja meg, de az összkerékmeghajtás aktiválásakor szükség estén 50-50%-os arányban osztja meg a nyomatékot az első és hátsó tengelyek között.

A magas és alacsony áttételű módok országúti és terepen való autózás esetén egyaránt kiemelkedő úttartást eredményeznek. A kizárólag az alacsony áttételű összkerékmeghajtásos mód bekapcsolásakor működő hátsó differenciálmű további segítséget nyújt, ha valamelyik hátsó kerék csúszós felületen elveszti a tapadást. Az irányítás a középső konzolon elhelyezett, kényelmesen elérhető forgókapcsoló segítségével történik.

„Az a tény, hogy a dinamikus menetstabilizáló rendszer a teljes Navara modellkínálatban bekerült az alapfelszereltségbe, nagyon fontos extra az összes Navara tulajdonos számára. Az új 144 LE-s SE változat pedig vonzó alternatívát jelent majd a flottaüzemeltetőknek, és a sofőröknek/tulajdonosoknak egyaránt” – nyilatkozta Sebastian Viet, a Nissan kishaszongépjármű-részlegének vezető marketing menedzsere.

Forrás: Nissan
.

(Ezt a cikket 1036 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .