Az Orangeways üzemeltethet 15 budapesti buszvonalat
Az Orangeways Közlekedési Hálózatok Holding Nyrt. leányvállalata, az Orangeways City Kft. nyerte el a Budapesti Közlekedési Központ által kiírt, midi autóbuszokkal üzemeltethető fővárosi közforgalmú autóbuszvonalak költségtérítéses közbeszerzési pályázatát- jelentette be Dr. Kovács Miklós, az eddig elsősorban a nemzetközi személyszállításban sikeres részvénytársaság vezérigazgatója.
„Magyar fejlesztésű és gyártású busszal, a győri Rába Járműipari Holding S91-es típusjelű esztétikus, biztonságos és korszerű járművével és az Orangeways-nek a nemzetközi személyszállításban kifejlesztett magas színvonalú szolgáltatási gyakorlatával pályáztunk. Úgy ítéltük meg, hogy Budapest sűrűn lakott, közlekedési és turisztikai szempontból egyaránt frekventált kerületeiben ezzel a legszigorúbb környezetvédelmi normáknak megfelelő, Euro 6-os erőforrással szerelt midi busszal tudjuk az elvárható legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtani az utazóközönségnek. Büszkék vagyunk arra, hogy a BKK úgy ítélte meg, hogy leányvállalatunk, az Orangeways City Kft. tette az összességében legkedvezőbb ajánlatot.”
Az utasbarát és környezetkímélő közszolgáltatás üzemeltetését az Orangeways 40 busszal kezdi meg várhatóan még az év vége előtt a 16, 16A, 27, 39, 116, 118, 137, 143, 157,186, 203, 226, 237, 243, 251 számú vonalakon. „Az utasok a szép, naponta lemosott, sűrűn takarított buszok kényelme, tisztasága mellett más változást nem fognak tapasztalni, hiszen az üzemeltető előnyös elhelyezkedési lehetőséget kínál a BKK jelenlegi, gyakorlott buszvezetőinek” – mondta végezetül a vezérigazgató.
Az Orangeways-nek nagy tapasztalata van a kulturált, kényelmes közlekedés biztosításában. A nemzetközi távolsági buszközlekedés hazai piacvezetője 2013-ban több mint 300 ezer utast szállított 50 európai nagyvárost összekötve. A társaság a tavalyi év második felében emelte alaptőkéjét 2,5 milliárd forintra annak érdekében, hogy sikeres résztvevőjévé válhasson a magyarországi, ezen belül a budapesti közösségi közlekedésnek. A társaság a midi busz pályázat mellett ajánlatot nyújtott be fővárosi csuklós busz pályázatra is.
(Ezt a cikket 246 alkalommal tekintették meg.)