Hírek Márkahírek Renault

RENAULT TRUCKS T: AZ ELSŐ TAPASZTALATOK ALAPJÁN RENDKÍVÜL ELÉGEDETTEK AZ EURÓPAI ÜGYFELEK

Néhány hónappal azután, hogy megkezdték Európában a Renault Trucks T gyártását, megszólalnak azok az első, rendkívül elégedett ügyfelek, akik az új modell tesztelése után úgy döntöttek, hogy a T modellel bővítik járműparkjukat.

renault_trucks_t_berger_austria_2 másolataEgy ideje egyre-másra bukkannak fel az európai utakon a különböző fuvarozó vállalatok színeit és logóit viselő Renault Trucks T modellek. Vannak, akik már a júniusi lyoni bemutató után azonnal rendeltek belőle, hiszen már hosszú évek óta Renault Trucksszal fuvaroznak, így teljes bizalommal vannak a márka iránt; sokan viszont a sikeres tesztelést követően döntöttek a márka mellett.

« Évek óta vannak Renault Trucks járművek a flottánkban » – mondja Schaub és Jan Thiele, a német ITS Spedition vállalat két vezetője. « Nagyon elégedettek vagyunk a hatékonyságukkal és a sofőröknek nyújtott komfortszinttel ». Logikus, hogy a két vezető ismét bizalmat szavazott a Renault Trucksnak, és januárban megérkezett hozzájuk az első Renault Trucks T modell. A Fiedler GmbH Internationale Spedition vállalat már 2013 novemberében átvehette a 480 lóerős Renault Trucks T High Sleeper Cab változatot, melyet az ügyvezető igazgató, Jörg Fiedler június 11-én, a hivatalos bemutatón rendelt meg Lyonban.

Ausztriában az egykori Formula–1-es pilóta, Gerhard Berger tulajdonába tartozó Berger Logistik GmbH vállalat is bizalmat szavazott a Renault Trucksnak. A korábban vásárolt Premium Route-ok fogyasztásával elégedett vállalatvezető 2013. november végén vette át az első 460 lóerős Renault Trucks T Sleeper Cab modellt, amellyel nemzetközi szállítmányozást végeznek.

A svájci Constantin csoport, amely húsz éve a Renault Trucks ügyfele, tökéletesen megvalósította az átmenetet: egyszerre vehette át az első Renault Trucks T modellt és az utolsó Svájcba szállított Magnumot. « Maximálisan elégedettek vagyunk a Renault Trucks teherautók megbízhatóságával » – fejtette ki Olivier Constantin. A Hugelshofer Logistik AG, a Hugelshofer csoport Frauenfeldben található divíziója ugyanebben az időben vett át két Renault Trucks T High Sleeper Cab típust.

renault_trucks_t_hugelshofer_switzerland másolataNagy-Britanniában a Marston’s PLC italforgalmazó vállalat nemrégiben bővítette járműparkját két Renault Trucks T-vel. « A flottánkban található Premium Route modellek rendkívül megbízhatók, ami arra ösztönzött bennünket, hogy az első Euro 6 beszerzésünk a Renault Trucks T legyen » – avat be Chris Evans, a Marlston’s PLC csoport logisztikai igazgatója. « A 2003. októberi road show-n résztvevő sofőreink pozitív visszajelzése és a helyi forgalmazóhoz, az Allportshoz fűződő jó kapcsolat is hozzájárult ahhoz, hogy így döntöttünk. »

A távolsági fuvarozásra szakosodott brit szállítási vállalat, a Clive Cowern Transport Services nemrégiben bővítette 44 járműből álló flottáját három új Renault Trucks T modellel. A vállalat ügyvezető igazgatója, Clive Cower az egyesült-királyságbeli Renault Trucks által szervezett eseményen ki is próbálhatta a járművet: « A T modellt valóban remek vezetni, a sebességváltója tökéletes; éppen erre van szükségünk. A fülke pedig rendkívül praktikus, és biztos, hogy tetszeni fog a sofőröknek, ami igen fontos, hiszen a szakma iránti elkötelezettségük ettől is nagyban függ. Ráadásul takarékos üzemanyag-fogyasztás és kifogástalan megbízhatóság jellemzi ezt a teherautót.»

A fuvarozási és konténerszállító MacIntyre Transport Ltd vállalat 155 darabból álló járműparkját bővítette egy új Renault Trucks T-vel. « Ideje volt áttérnünk az Euro 6-ra » – indokolta Paul Miller ügyvezető igazgató – « és a Renault Trucks teherautói mindig remek flottajárművekként szolgáltak: Shelbyben található telephelyünkön most is van tizenöt Premium Route. » A járművet Fuel Eco csomaggal is felszerelték, így még kevesebbet fogyaszt. A beszerzéssel egy öthónapos Optifleet – a Renault Trucks fedélzeti informatikai csomagja tesztelést is kapott a vállalat.

renault_trucks_t_gonsoli_spain_2 másolata

Dániában a legelső, 430 lóerős Renault Trucks T Sleeper Cab modelleket az LMT Transports vállalatnak szállították 2013 decemberében. « Az Euro 6 megérkezésével egy megbízható, kicsi fenntartási költségekkel járó teherautóra volt szükségünk. Rendkívül fontos számunkra, hogy pontosan és hatékonyan szállítsunk ügyfeleinknek » – avat be Jesper Kjærsgaard, a vállalat tulajdonosa. « Remek a kapcsolatunk a Renault Trucksszal, ezért könnyen és gyorsan tudtuk beszerezni az új teherautókat. »

Finnországban Kari Enqvist, a Trans-Akseli ügyvezető igazgatója januárban kapta meg a 460 lóerős Renault Trucks T modellt. « A múltbeli jó tapasztalat a Renault Trucksszal arra ösztönzött bennünket, hogy az új T kínálat mellett döntsünk » – meséli. « A T modellt kiváló ár-érték aránya teszi vonzóvá. » Az új teherautók már beépültek a vállalat járműflottájába, amelyben Renault Premium Route, Premium Lander és Renault Master típusokat is üzemeltetnek. 

Hollandiában a Voets Transport nemrégiben bővítette flottáját két Renault Trucks T-vel: « Ezek a teherautók a régi modelleket váltják fel » – magyarázza Rob Voets igazgató. « Sok-sok éve vagyunk a Renault Trucks ügyfele, és maximálisan elégedettek vagyunk a járműparkunkban található tizenhat Renault Trucks teherautóval. »

renault_trucks_t_eurosped_belgium másolataBelgiumban jó ütemben haladnak a járműátadások. A Withofs szállítási vállalat elsők között vásárolt négy Renault Trucks T modellt. A teherautókat rögtön a hivatalos lyoni bemutató után rendelték meg. Rik Vanlessen, az Eurospeed Belgium igazgatója azért vásárolt három Renault Trucks T-t, mert a legjobbat akarja sofőreinek: « Áruterítési feladatainkhoz nincs igazán szükségünk a sík padlójú High Smeeper fülkére, de magasabb komfortszintet szerettünk volna nyújtani a járművezetőinknek, ráadásul ezt a változatot könnyebb értékesíteni öt év után. »

Jan Waegeman, a Wauters tanktransport javítási és karbantartási vezetője kijelentette, hogy lenyűgözték őket a közúti tesztek eredményei, így egyből öt Renault Trucks T-t rendeltek. Néhány hét használat után az oktató így nyilatkozott: « A Renault Trucks T nagyszerű teherautó, a sofőrnek már csak az utat kell figyelnie, ráadásul a fogyasztása is kicsi, ha megfelelően használják. »

Franciaországban az első Renault Trucks T modelleket novemberben adták át a STAF-nak. « A Renault Trucks T megfelel a hűtőfelépítményes távolsági fuvarozás követelményeinek, elsősorban a megbízhatóság terén » – mutat rá Kara Mendjel elnök-vezérigazgató. « A fülke rendkívül tágas, így a sofőrök kiváló körülmények között végezhetik munkájukat. » Nem sokkal később a tengeri konténerek szállítására szakosodott Trans JRF tíz 520 lóerős, High Sleeper fülkével ellátott Renault Trucks T modell vásárlásával újította meg flottáját. Januárban a Chavalan és Duc szállítási vállalathoz is megérkezett az első Renault Trucks T. Az ország nyugati részén tevékenykedő Piejac Maingret is bizalmat szavazott a Renault Trucksnak: négy T modell érkezett hozzájuk az év elején. A Prévost szállítási vállalat a megrendelt tízből már átvehette az első két Renault Trucks T-t, mindkettőt 460 lóerős motorral és Sleeper fülkével rendelték.

Renault-524Magyarországon a Mary Car Kft rendelt először ebből a típusból, 460 lóerős változatban, High Sleeper  fülkével. Csontos Dániel, a dél-magyarországi vállalat tulajdonosa tavaly júniusban részt vett a lyoni bemutatón, majd a Renault Trucks által Blainville-sur-Orne-ban szervezett próbautakon, ezt követően rendelte meg a négy járművet.   

A Cseh Köztársaságban a CSS Logistic s.r.o rendelte az első példányokat. « A Blainville-ben tartott próbautak maximálisan meggyőztek bennünket a Renault Trucks T kifogástalan minőségéről » – idézi fel Václav Švamberk igazgató. « Abban a kivételes lehetőségben volt részünk, hogy a járművet valós körülmények között tesztelhettük, és meggyőződhettünk megbízhatóságáról, kicsi fogyasztásáról és a fülke kimagasló minőségéről. Mindez együtt, kiegészítve egy egyedülálló formatervvel, amit személy szerint nagyon kedvelek, vezetett oda, hogy a Cseh Köztársaságban elsőként a mi vállalatunk vásárolt egy T 460 High Sleeper Cab modellt. »

Olaszországban az első Renault Trucks T modellt a szabályozott hőmérsékleten történő szállításra és logisztikára szakosodott, dél-tiroli Transbozen Barbiano vállalatnak szállította a márka. Horvátországban a Natron Produkt, Szlovéniában pedig a Fijavž cég színeiben jelentek meg az első Renault Trucks T teherautók.

A romániai Autotransport Golo S.R.L vezetője az első Renault Trucks T kulcsainak átvételekor kijelentette: « Teherautó-vásárláskor mérlegelem a Renault Trucks legfőbb előnyeit: remek ár-érték arány, kedvező karbantartási költségek és kicsi fogyasztás. »

renault_trucks_t_fribin_spain_3 másolataSpanyolországban Gonsoli Lorca márkakereskedő szállította az első példányt a hazai hűtöttáru-szállításra szakosodott Pedro Morillas Garciának, aki hivatásos sofőr és vállalatvezető egy személyben. « Mindig is bizalommal voltam a Renault Trucks iránt » – vallja. « Ez a márka soha nem keltett csalódást két olyan területen, amelyet mérhetetlenül fontosnak tartok: a jármű és a szakértő hálózat. » Nem sokkal később a Fribin, a legnagyobb spanyol húskekereskedelmi vállalat, a Renault Trucks hűséges ügyfele is átvehette első Renault Trucks T teherautóját. Ennek a bizalomnak ékes bizonyítéka, hogy január 24-én a Transporte 3 magazin ötven nagy spanyol szállító vállalattal együtt az Év teherautójává választotta a Renault Trucks T-t Spanyolországban.

Forrás: Renault Trucks
.

(Ezt a cikket 1449 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .