Hírek Közlekedéssel kapcsolatos hírek Közút

Megnyílt az M0-s autóút M6-51. számú főút közötti kibővített szakasza

Megnyílt a közforgalom előtt az M0-ás autóút M6-os autópálya és 51-es főút közötti 11 kilométer hosszú, három forgalmi és egy leálló sávos, Szeged felé tartó fél pályája. Az új útszakaszt a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára adta át vasárnap délelőtt Csepelen.

Az átadást követően megindul a forgalom az M0-s  autóút M6-51. sz. főút közötti, Szeged felé tartó, 11 kilométer hosszú, 3 forgalmi sávosra, egy leállósávosra bővített félpályáján (b) 2013. június 30-án. MTI Fotó: Földi Imre
Az átadást követően megindul a forgalom az M0-s autóút M6-51. sz. főút közötti, Szeged felé tartó, 11 kilométer hosszú, 3 forgalmi sávosra, egy leállósávosra bővített félpályáján (b) 2013. június 30-án. MTI Fotó: Földi Imre

Völner Pál egyebek között azt hangsúlyozta, hogy a fejlesztés jelentősen könnyíti majd a térségben élők életét, az áthaladók közlekedését, de fontos a közlekedésbiztonságban betöltött szerepe is. Az államtitkár közlése szerint a beruházás indokoltságát bizonyítja, hogy a régióban a bécsi után ez a legnagyobb forgalmú körgyűrű, forgalmi sávonként mintegy 25 ezer jármű halad át naponta.

Völner Pál szólt arról, hogy már a befejező munkálatokat végzik az M0-s déli szektora bővítésének további részén. Szeptember elején az 51-es főút és az M5-ös autópálya közötti 6,3 kilométeres szakasz is elkészül.

Völner Pál infrastruktúráért felelős államtitkár nyilatkozik az M0-s  autóút M6-51. sz. főút közötti, Szeged felé tartó, 11 kilométer hosszú, 3 forgalmi sávosra, egy leállósávosra bővített félpályájának átadása után 2013. június 30-án. MTI Fotó: Földi Imre Azonosító: D__FO20130630019
Völner Pál infrastruktúráért felelős államtitkár nyilatkozik az M0-s autóút M6-51. sz. főút közötti, Szeged felé tartó, 11 kilométer hosszú, 3 forgalmi sávosra, egy leállósávosra bővített félpályájának átadása után 2013. június 30-án. MTI Fotó: Földi Imre
Azonosító: D__FO20130630019

Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) kommunikációs vezetője emlékeztetett arra: a fejlesztés célja, hogy a négysávos M0-s körgyűrű déli szektorát további négy sávval bővítse, így kétszer háromsávos legyen egy-egy leállósávval, s megszűnjenek a forgalmi dugók. A kivitelező szélesítette a sávokat, illetve 25 kilométer hosszúságban telepített zajvédő falat. A pályaszakaszhoz két új Duna híd is tartozik, a hárosi Deák Ferenc- és a soroksári Dunaág híd.

A hozzávetőleg nettó 34 milliárd forintos projekt az Új Széchenyi Terv keretében, az Európai Unió támogatásával, a kohéziós alap társfinanszírozásával valósult meg – mondta a NIF kommunikációs vezetője.

Forrás: MTI  (hda \ bri \ gry)
.

(Ezt a cikket 410 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .