2013 az elrugaszkodás éve a Wielton új vezérképviseleténél
Az Eurotrade Kft. már régóta keresi azt a pótkocsi gyártót, amellyel mind a nemzetközi árufuvarozásban, mind a tömegáru szállításban jó minőséget képes versenyképes áron szállítani.
Az IVECO HI WAY modellje elnyerte „ az év haszonjárműve 2013” címet, ami szintén azzal kecsegtet, hogy a márka lényegesen javítani tudja piaci pozícióját Magyarországon. Az Eurotrade Kft. többek között ezekre a tényekre is alapozza azt a stratégiai célját, hogy 2012-es évhez képest az új jármű értékesítés volumenét triplázza 2013-ban.
Fontos, hogy a fuvarozók a lehető legrugalmasabb kiszolgálással egy helyen mind a gépjárművet, mind a pótkocsit, félpótkocsit be tudják szerezni.
Egy jó pótkocsi márka nem vész el a magyar piacon sem, csak átalakul. Jelen esetben 2013-ban a felek együttműködésének következtében erősebben kezdi meg hazai piacszerző tevékenységét mind az Eurotrade Kft., mind pedig a Wielton gyár. Szűcs Attila, az Eurotrade Kft. ügyvezetője és Jánosi Kristóf a Wielton S.A. előző képviselője úgy határoztak, hogy együttes erővel veszik kézbe a magyarországi eladásokat az Eurotrade Kft. zászlaja alatt.
„Célunk, hogy meglévő és leendő ügyfeleink folyamatos, nagy mennyiségű készleten lévő Wielton pótkocsi állományból tudjanak választani az M1 autópálya komáromi csomópontjánál található telephelyünkön. Az új készletek folyamatosan frissülnek,mivel a beszállítás a gyárból folyamatos.”
A WIELTON legújabb fejlesztései
A gyár mindig is híres volt arról, hogy évről évre új fejlesztéseket hajt végre. Ilyen a tavaly Hannoverben bemutatott új fejlesztésű függönyponyvás félpótkocsi, valamint az új alumínium félköríves billenős modell is.
No de mi az újdonság? Mindamellett, hogy a félpótkocsik alapból teljesítik az európai piac által megkövetelt ipari beszállítói minőséget, a gyár ezúttal nagy erőkkel figyelt oda a formatervezésre és az önsúly vevők által elvárt optimális értékének meghatározására.
Nézzük, mi az optimális egy függönyponyvás félpótkocsinál? Minden modell tartalmazza az alvázkeretbe illesztett „Safety-lock” rendszert a VDI 2700 irányelvek szerinti rakományrögzítéshez, alapból erősített ponyvarendszer és homlokfal biztosítja az EN 12642 XL tanúsítást, mindezt egy alacsony, 6.160 kg*-os saját tömeg mellett. A plató teherbírása egy nagyobb targonca 7,2 tonnás terhelésére is hitelesítve van .
Mi a helyzet a billenőplatós félpótkocsiknál? A Wielton ezen a területen is nagyot lépett előre, olyan alumínium-félköríves modellcsaládot hozott létre, mely valamennyi konkurens gyártóval felveszi a versenyt.
A gyár a szokásos sofőrbarát megoldások mellett most az önsúly lecsökkentésére helyezte a hangsúlyt, mely érték i a kisebb térfogatú modelleknél akár az 5.200* kilogrammot is eléri. A félcső plató gyártási technológiája Lengyelországban egyedülálló, a Wielton SA. az egyetlen helyi gyártó, aki olyan élhajlítóval rendelkezik, ami akár egy tíz méter hosszú platóelemet is EGYBEN meg tud munkálni.
Természetesen a közúti és az ömlesztett áruszállító modelleken kívül a gyár az összes többi modellen is súlycsökkentést hajtott végre, így megerősítve a piaci igények minél több szintű kielégítését.
A Wielton pótkocsikról, félpótkocsikról további felvilágosítás az Eurotrade Kft.-től kapható:
2948 Kisigmánd, M1 Truck Centrum, tel: 34/556-655 vagy 20/356-0688.
*A gyár a súlyadatokat +/-2% eltéréssel határozza meg.
.
(Ezt a cikket 1059 alkalommal tekintették meg.)