Hírek Navigáció

Az NNG az orosz navigációs piacon is utat tör

Az NNG Kft. és az orosz autóipari beszállító, a STOPOL Csoport, bejelentette stratégiai együttműködését, melynek értelmében közösen kínálnak élvonalbeli navigációs megoldásokat az orosz piacon.

A megállapodás révén az NNG jelentős növekedésre számít az országban a világszerte sikeres iGO Navigációs motor, valamint a Nokia Location & Commerce helyi térképeinek és adatbázisának felhasználásával.

A STOPOL több mint 10 éve vezeti Oroszországban az utólag beépíthető autóipari eszközök piacát. Az NNG-vel kötött stratégiai megállapodása nagymértékben erősíti a budapesti székhelyű navigációs szoftverfejlesztő jelenlétét Oroszországban, amely előrejelzések szerint a következő meghatározó autóipari nagyhatalom lesz.

Az NNG díjnyertes iGO Navigációs motorjával 115 országban kínál testre szabott és megbízható navigációs megoldásokat partnerei számára. Termékét kifejezetten az orosz autóipari infokommunikációs piac igényei szerint fejlesztette tovább, így a szoftver számos helyi specifikus navigációs funkcióval egészül ki. Az orosz autóvezetők többek között a következők segítségével könnyíthetik utazásaikat: címek pontszerű rögzítése, tájékoztatás az aktuális útviszonyokról és a forgalmi helyzetről, útmutatás könnyen felismerhető referenciapontokon keresztül, és segességmérő kamera. A kiegészítő funkciók mellett az NNG online portálja, a Naviextras.com orosz nyelvű ügyfélszolgálatot, a ‘Legfrissebb térkép garancia’ funkció pedig könnyen elérhető és naprakész térképeket kínál a felhasználók számára. A STOPOL és az NNG közös navigációs megoldása a Nokia Locations & Commerce professzionális térképeit és adatbázisát használja.

“Nagy várakozásokkal tekintünk a STOPOL-lal kötött partnerségünk elé, amely lehetőséget teremt számunkra arra, hogy innovatív, utólag beépíthető navigációs megoldásokat kínáljunk Oroszországban. Kiemelt figyelemet fordítunk itteni üzletfejlesztésünkre, és bízunk benne, hogy az együttműködéssel nagymértékben növelhetjük részedesésünket az orosz piacon” – mondta Rimár Péter, az NNG regionális értékesítési menedzsere.

“Arra törekszünk, hogy a legjobb minőségű és leginnovatívabb szolgáltatásokat kínáljuk felhasználóinknak. Az NNG-vel való együttműködésünknek köszönhetően lehetőségünk nyílik olyan magas színvonalú navigációs szolgáltatást biztosítani az orosz piacon, melyek kiválóan integrálhatóak az ügyfeleink igényeire szabott multimédiás egységeinkbe” – mondta Stanislav Mikhaenkin, a STOPOL Csoport márkamenedzsere.

“A Nokia Location & Commerce-nél tisztában vagyunk az orosz navigációs lehetőségek sokrétűségével. Termékeinkkel és szolgáltatásainkkal olyan megoldásokat kínálunk felhasználóinknak, amelyek segítségével zökkenőmentesen vezethetnek Oroszország útjain. Jelentős beruházásokat eszközöltünk annak érdekében, hogy prémium minőségű térképeket és lokális navigációs megoldáscsomagokat hozzunk létre Oroszország és a FÁK államai részére. Hosszú távú együttműködésünket az NNG-vel nagy örömmel fogadtuk ezen az izgalmas és rohamosan fejlődő piacon is” – tette hozzá Yiannis Moissidis, a Nokia Location & Commerce fejlődő EMEA országokért felelős alelnöke.

Forrás: NNG
.

(Ezt a cikket 336 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .