Hírek Márkahírek Szerviz Volvo

A Volvo Trucks maximalizálja az üzemidőt a fuvarvállalatok számára

Online teherautó-figyelés, hatékonyabb szerviztervezés és Volvo Action Service on Call. Ezek együttesen olyan alapot szolgáltatnak, amely megfelelő hátteret szolgáltat a Volvo Trucks számára a maximális üzemidőhöz

Ezen eredmény kulcsa a Volvo FH sorozat új elektronikus felépítése. A Telematics Gateway nevű kommunikációs egység alkalmazásával a teherautó GSM hálózaton keresztül távolról is elérhető. Ez lehetővé teszi a szerviz számára a jármű állapotának távoli ellenőrzését, szemmel tartva a fékek és a tengelykapcsoló kopását, valamint az akkumulátor és a légszárító betét állapotát.
“Most, hogy a szerviz látja a tényleges kopást, szükség szerint elhalasztható vagy előbbre hozható a soron következő karbantartás. Ez lehetővé teszi, hogy a fuvarvállalatok elkerüljék a szükségtelen szervizlátogatásokat, és ezáltal növeljék a teherautók üzemidejét” – mondja Christian Gustavsson, a Volvo Trucks szervizigazgatója.
Mivel a szerviz folyamatosan figyeli a teherautó állapotát és már előre kiolvashatja a hibakódokat, hatékonyabban előkészíthetők a szervizlátogatások és gyorsabban elvégezhetők a javítások.

Funkciók online frissítése

A távoli kapcsolat információk küldését is lehetővé teszi a teherautónak. Egyebek mellett különböző paraméterek is beállíthatók távolról. Aktiválható például a terhelésjelző, illetve az üzemanyag-fogyasztást mérő rendszer is kalibrálható.
“Minden, ami egy kábel segítségével elvégezhető a szervizben, a jövőben távolról is lehetővé válik majd. Ez azt jelenti, hogy a teherautónak nem kell elmennie a szervizbe ezen frissítések telepítéséhez – lehetővé válik majd a fuvarvállalatok teljes teherautó-flottájának egyszerre történő frissítése, függetlenül attól, hogy hol tartózkodnak éppen az egyes teherautók” – magyarázza Christian Gustavsson.

Maximális üzemidőre építve

Az új Volvo FH sorozatot tartósra tervezték. A minőség kiemelt szempont a Volvo és ügyfelei számára egyaránt. Ennek ellenére nehéz teljesen elkerülni a nem tervezett leállásokat. Mivel azonban a szerviz online módon a teherautó állapotán tarthatja figyelő szemét, a karbantartások és a javítások időben megtervezhetők, az ügyfél működési beosztásának megfelelően. Ez minimalizálja a nem tervezett leállások kockázatát. Ha azonban mégis ilyen történik, a TGW kapcsolat lehetővé teszi a szerviz számára, hogy megfelelően felkészülve menjen ki a teherautóhoz, és a lehető legrövidebb idő alatt újra menetkésszé tegye azt.
Tudjon meg többet az üzemidőről az alábbi filmből:

Szerviz gombnyomásra

A Volvo Action Service on Call egy további olyan új termékjellemző, amely fokozza a járművezető biztonságát. Ez az új termékjellemző a fülkében elsődlegesen a műszerfalon található új VAS gombról vehető észre. Nyomja meg egyszer, és a rendszer összekapcsolja a teherautót a Volvo Action Service ügyfélszolgálatával. A teherautótól továbbított információk lehetővé teszik, hogy a járművezető az anyanyelvén beszélő koordinátorral kerüljön összeköttetésbe.

“A koordinátor közvetlen információkat kap a teherautó pontos elhelyezkedéséről. Ha a jármű fel van szerelve Dynafleettel, a koordinátor azt is látja, hogy ki kezdeményezte a hívást. Ezzel egy időben a rendszám és az alvázszám is továbbításra kerül” – mondja Fiona Mårtensson, a Volvo Trucks Volvo Action Service szervezetének vezetője.

“Ez az automatizált rendszer értékes időt takarít meg, és sokkal gyorsabban nyújt segítséget a teherautó vezetőjének” – magyarázza.

Hatékonyabb Volvo Action Service

A Volvo Action Service a teherautó hibakódjait is továbbíthatja egy Volvo szerviz felé – az 1100 európai hivatalos Volvo szerviz jóvoltából mindig található egy a közelben. A hibakódok lehetővé teszik a szerelők számára, hogy már a kezdetekkor felkészültek legyenek, bármire is legyen szükség, ami pedig azt eredményezi, hogy a teherautó a lehető leghamarabb ismét munkába állhat.

“Ahelyett, hogy ki kéne menni a teherautóhoz, ellenőrizni azt, visszatérni a szervizbe a megfelelő alkatrészekért majd azokkal együtt ismét elvinni a szükséges szerszámokat is, már a legelső úton mindent magukkal vihetnek a szerelők. A VAS gomb így csökkenti a javítási időt, és nagyobb üzemidőt biztosít” – mondja Fiona Mårtensson.

Forrás: Volvo Trucks
.

(Ezt a cikket 298 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .