A DACHSER magazin másodszorra is FOX AWARD díjat nyert
A tavalyi év után ismét Fox Award díjat nyert a Dachser magazin, a hatékony vállalati kommunikációért.
A díj nem csupán a kialakítást és az olvashatóságot értékelte, hanem a lap költséghatékony gyártását és terjesztését. Minden egyes kiadványt névre szólóan küldjük ki a feliratkozott olvasóinknak.
A zsűri továbbá értékelte az idei évben kialakított új dizájnt is. „A magazin oldalszámát ezen felül 28-ról 36-ra növeltük,” magyarázza Jörn Erdman a kiadvány főszerkesztője. „Ennek a hátterében nem csupán a több tartalom állt, hanem a történetmesélés és az elbeszélő stílus erősítése.” Az eddig jellemző, főként német és francia témákat egy szélesebb olvasótábort érintő, nemzetközi témacsoport váltotta fel. Ami viszont nem változott az a dolgozói és ügyfél célközönség számára egyaránt érdekes tematika.
Dr. Andreas Froschmayer, a Dachser üzletfejlesztési és PR vezetője szerint „a nyomtatott darabszám az aktuális igényeknek megfelelően alakul. Minden egyes lapszám előtt a kollegáink felmérik az igényeket. Végül a kiadványokat közvetlenül, névre szólóan postázzuk ki az ügyfeleinknek és osztjuk ki a munkatársainknak.”
FOX AWARD díjat először 2011-ben ítéltek oda, hatékony vállalati kommunikációért. A zsűri tagjai az ipar és média szektor szereplői közül kerültek ki és kialakítás, terjesztés, tematika és egységes vállalati arculat alapján vizsgálták a versenyben résztvevő kiadványokat. A végső benyomás (érdeklődés felkeltése és élvezetes olvasás) szintén beleszámított az eredménybe. Az idei évben 173 elismert cég versenyzett a címért, ami 82-vel volt több mint tavaly.
A DACHSER magazint a Burda Creatív Group készíti és évente négy alkalommal jelenik meg német, angol illetve francia nyelven.
Forrás: Liegl & Dachser
.
(Ezt a cikket 230 alkalommal tekintették meg.)