Legtöbben autóbiztosítási ügyekben keresik fel a MABISZ ügyfélszolgálatát
Megalakítása óta, az elmúlt másfél évben a biztosítatlan gépjárművekkel, illetve az ismeretlen károkozók által okozott károkkal kapcsolatosan keresték meg legtöbbször a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) ügyfélszolgálatát – közölte a szakmai szervezet az MTI-vel.
Második helyen a fedezetlenségi díj – amikor nincs a járművön kötelező biztosítás, de azt utólag meg kell fizetni – illetve a bónusz-málusz besorolásokkal kapcsolatos ügyek álltak. A biztosítatlan gépjárművekkel, illetve az ismeretlen károkozók által okozott károkkal kapcsolatos problémák aránya 43 százalék, míg a fedezetlenségi ügyeké 23 százalék volt.
Az elmúlt másfél évben közel 40 ezren, ebből az idei első félévben csaknem tízezren fordultak a MABISZ ügyfélszolgálatához. Idén elsősorban a nemzetközi károk, a fedezetlenségi díj, valamint a bónusz-málusz besorolások miatt érkeztek megkeresések az ügyfelektől – áll a MABISZ közleményében.
Forrás: MTI (ghg \ egr \ bhi)
.
(Ezt a cikket 271 alkalommal tekintették meg.)