Idén immáron nyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands díjakat a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága. Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében.

Fotó: DPD

Több mint másfél évtizeddel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek köre indította útjára a programot Nagy-Britanniában. Céljuk kettős volt: a kiemelkedő erejű márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák bemutatása a fejlődni, tanulni kívánó piaci szereplők számára. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész 88 országában jelent különleges minősítést a Superbrands elismerés.

Superbrands 2012

Idén nyolcadik alkalommal ült össze a 18 tagú, független szakemberekből álló bizottság, akik a DPD Hungária Kft-t érdemesnek találták arra, hogy viselhessék a Superbrands 2012 védjegyet.

„A tavaly megkapott Business Superbrands díj kapcsán hittem azt, hogy a DPD jó irányba halad a céljai elérése érdekében. A Superbrands díjjal viszont már tudom, hogy a DPD neve most már nem csak a jót, hanem a legjobbat jelenti. Büszkén viseljük ezt a címet, és örülünk annak, hogy Magyarország jeles márkái között lehetünk” – vélekedik a díjról a DPD Hungária Kft. ügyvezető igazgatója, Hosszú Csilla

A DPD

A DPD Európa egyik vezető csomagszállítmányozási szolgáltatója, amely naponta átlagosan mintegy 2,5 millió küldeményt szállít. A DPD rendelkezik az egyik leghatékonyabb közúti hálózattal, és világszerte 230 országban teljesít megrendeléseket. Egyéni és üzleti ügyfelei számos, belföldi és nemzetközi csomag- és expressz szolgáltatás közül választhatnak. A DPD több mint 800 kiszolgáló központtal, 24 000 fős létszámmal 18 000 járművel működik. A társaság többségi tulajdonosa (83,32%) a francia La Poste leányvállalataként működő GeoPost csoport. A GeoPost 2011-ben elért 3,668 milliárd eurós konszolidált forgalmával jelenleg Európa második számú expressz csomagszállítója.

A DPD Magyarországon

A DPD Hungária Kft. a nemzetközi DPD hálózat tagjaként és a hazai piac szakértőjeként 2003 óta működik és dinamikusan fejlődik. Magyarországon 18 depóval van jelen az ország nagyvárosaiban, és több mint 200 járművel végzi a csomagszállítást. A DPD célja, hogy világszerte a legügyfélbarátabb szolgáltatóvá váljon a belföldi és nemzetközi csomagszállítás területén.

Forrás: DPD
.

(Ezt a cikket 307 alkalommal tekintették meg.)

Vélemény, hozzászólás?