Bemutatók Hírek Iveco Márkahírek

Az Iveco bemutatta az új Stralis Hi-Way modellt

A Stralis Hi-Way tovább erősíti az Iveco azon törekvését, hogy csökkentse ügyfelei teljes birtoklási költségét (total cost of ownership, TCO): alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást és karbantartási költségeket, fokozott megbízhatóságot és minőséget, még jobb ergonómiát és vezetői komfortot, valamint optimalizált üzemeltetési felügyeletet biztosít. Továbbá az új vezetési stílus értékelő (Driving Style Evaluation – DSE) rendszer segíti a sofőrt vezetési technikájának valós idejű korrigálásában. A DSE rendszer egy Iveco által kifejlesztett algoritmus segítségével dolgozza fel a motor, a jármű és a GPS által szolgáltatott adatokat, és valós időben ad visszajelzést a vezetési stílusra, valamint javaslatot az üzemanyag-fogyasztás csökkentésére.

Az új Stralis modellekhez soros, 6 hengeres felépítésű Cursor FPT Industrial motorok számos lökettérfogat-változatban (8, 10 és 13 literes az Euro V típuscsaládnál; 9, 11 és 13 literes az Euro VI típuscsaládnál) rendelhetők, a dízelmotorok esetében nyolcféle (310-től 560 lóerőig), a CNG-motorok esetében pedig háromféle (270-től 330 lóerőig) teljesítménnyel. A motorok mindegyikét alacsony üzemanyag-fogyasztás és kiváló teljesítmény jellemzi, maximális nyomatékuk pedig már nagyon alacsony (1000 ford/perc) fordulatszámtól rendelkezésre áll. Mivel kevesebb sebességváltásra van szükség, ez a rugalmasság nagy hatékonysággal és vezetési kényelemmel párosul.

Az FTP Industrial által tervezett és szabadalmaztatott Hi-eSCR utókezelő technológia különleges, mivel pusztán a katalitikus redukciós rendszerrel, kipufogógáz-visszavezetés nélkül teljesíti a szigorú Euro VI nitrogénoxid-kibocsátási határértékeket. A Hi-eSCR technológiával felszerelt motor kiegészítő hűtést nem igényel, így az egyedi megoldás lehetővé teszi az utókezelési rendszer egyszerűsítését és a meglévő kabinstruktúra használatát.

A jelentősen áttervezett Stralis Hi-Way fülke külső kialakításakor a jármű aerodinamikájának, ezzel együtt üzemanyag-hatékonyságának a javítása volt a cél – többek között vadonatúj, központi hűtőrács, áttervezett légterelők és lökhárító, új, LED-lámpákkal ellátott külső napellenző, új LED-es nappali menetfény és Xenon fényszórók kerültek a fülkére. A fülke belső tere is teljesen átalakult, hogy optimális munkakörnyezetet biztosíthasson a sofőr számára. A megújult ergonomikus, funkcionális műszerfal tervezésekor a legapróbb részletekre is nagy figyelmet fordítottak a fejlesztők, a tárolórekeszek kapacitása tovább bővült. A sofőr kényelméről új, hűthető és fűthető ülések, valamint egy új, 80 cm széles és több mint 2 m hosszú alsó ágy gondoskodik. Az Iveco egy további csendes és energiahatékony légkondicionáló rendszert épített a tetőbe, amely álló motor mellett is biztosítja a megfelelő fülkehőmérsékletet.

Az új modell tartalmazza a kizárólagos IVECONNECT rendszert, amely egyszerű és integrált módon teszi lehetővé az információs és szórakoztató rendszerek, a navigáció, a vezetéstámogató eszközök és a korszerű flottakezelési szolgáltatások kezelését.

A Stralis Hi-Way az elérhető legkorszerűbb elektronikus rendszerekkel rendelkezik, például a fékasszisztens funkcióval ellátott EBS rendszerrel, sávelhagyásra figyelmeztető rendszerrel, ESP rendszerrel, visszagurulás-gátlóval, adaptív sebességtartó automatikával, nappali menetfénnyel, új fáradtság figyelő (Driver Attention Support) funkcióval és az Euro VI modellek esetén fejlett vészfékező rendszerrel.

Az új járműgeneráció kiterjedt minőségi és megbízhatósági vizsgálatokon esett át. Több mint 6 millió kilométernyi tartóssági vizsgálat és több mint 11 millió kilométernyi valós vezetési próba előzte meg az új Stralis Hi-Way modell bemutatkozását.

Forrás: Iveco
.

(Ezt a cikket 391 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .