RENAULT TRUCKS DRIVER CHALLENGE 2012

32 fokos forróság az aszfalton, égető napsütés, baráti hangulatú beszélgetések, izgalom, versenyhangulat – ezekkel a szavakkal summázhatjuk a 4. Renault Trucks Driver Challenge június 16-án megrendezett döntőjét.

A Tököli repülőtér ideális helyszín a Driver Challenge-hez, ez immár harmadjára is bebizonyosodott: rengeteg az aszfalt felület, akár 3 pályát is építhettünk rajta, és minden egyéb programhoz is van hely. A megközelítése is jó (bár az M0-ás építése egy kicsit most bonyolította az odajutást).

A Renault Trucks Driver Challenge-nek meg vannak a maga hagyományai, melyet minden évben tiszteletben tartunk, ezért szerették meg a résztvevők, tehát nem változtatunk rajta. 50 versenyzőt vártunk a döntőre, köztük az előző évek nyerteseit és dobogósait, egykori résztvevőket és újakat egyaránt. Egy érzés volt közös: mindenki nyerni jött!

A Driver Challenge-re jelentkezett több száz pályázó közül a fináléba került gépkocsivezetők 3 próbán mérték össze tudásukat: Renault Trucks elméleti teszt, Michelin elméleti és gyakorlati feladat, valamint a vezetési gyakorlat.

Aki a fejét ingatva, sajnálkozva-bosszankodva sétált az aszfalton, arról tudni lehetett, hogy valószínűleg a tesztírásról jött, és nem teljesen elégedett a teljesítményével. Dénes Róbert, a Renault Trucks Hungária műszaki guruja ismét furfangos kérdéssort álmodott volna a számukra? Ezek szerint igen.

A Michelin próba elsősorban a gépkocsivezetők számára alapvető, fontos gumiabronccsal kapcsolatos kérdéseket, ill. abroncs típus felismerést tartalmazott. A márkától érkezett szakemberek pedig versenyen kívül érdekességekről, újdonságokról tájékoztatták a résztvevőket.

A vezetés 3 pályán zajlott egyszerre, így igen jó ritmusban, hosszabb várakozás nélkül sor kerülhetett minden versenyzőre.  A leghűségesebb szurkolók, feleségek, barátnők, anyukák még a vezetés előtti pályabejárásra is elkísérték férjüket, párjukat, fiukat, vizsgálták a kanyarodási íveket, a tolatási szakaszokat és szinte együtt éltek a versennyel.

Miközben a versenyzők kis szünetekkel egyik próbáról a másikra váltottak, a kísérők, családtagok, gyermekek sem maradtak tétlenek: változatos programokon szórakoztak. Legnépszerűbb a női vezetési pálya volt: egy Renault Magnum állt csakis és kizárólag a hölgyek rendelkezésére, hogy (akár) életükben először, kockázat nélkül, biztonságos körülmények között kipróbálhassák, amit a párjuk nap, mint nap csinál: kamiont vezessenek.

A verseny végeztével, amíg a „versenybizottság” az eredményeket összesítette, Trabarna, stand-up fellépéssel szórakoztatta a kitikkadt közönséget a nagysátor árnyékában.

Míg a részvevők nevettek a vicceken, kialakult a végeredmény, mely meglepő, de mégsem meglepő eredményt hozott: a tavalyi győztes, Székely Attila megvédte címét, ismét a legjobb lett!

Gratulálunk minden versenyzőnek és további közös sikereket kívánunk minden kedves résztvevőnek.

Az eredmények:

  1. Székely Attila (Veszprém)
  2. Vámosi Tibor (Gyál)
  3. Kertész János (Kecskemét)
  4. Kertész Csaba (Fertőrákos)
  5. Molnár József (Abony)
  6. Vámosi Attila (Gyál)

Legjobb tűzoltó: Radics Zoltán (Dunaújváros)

További képek folyamatosan elérhetőek a Renault Trucks Magyarország facebook oldalán.

Forrás: Renault Trucks
.

(Ezt a cikket 367 alkalommal tekintették meg.)

Hozzászólások

Ezeket olvastad már?

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..