Egy éves a TimoCom to go – az ügyfelek értékelnek
Hogyan fogadták a felhasználók a fuvarbörze telefonos szolgáltatását
Egy éve kínálja útközben is elérhető „to go” szolgáltatását a TimoCom, mely szerint az ügyfelek mobiltelefonon érdeklődhetnek a TC Truck&Cargo® fuvarbörze aktuális ajánlatairól, illetve fel is vitethetik járműajánlataikat a programba. Az ügyfelek most értékelik a szolgáltatást.
Az online platformok segítségével az elszállítandó áru és a szabad jármű egyszerűen és gyorsan megtalálja a párját. Ez akkor ütközik nehézségekbe, ha például az egyéni vállalkozó éppen úton van, és nem fér hozzá az Internethez. Hogy ebben a helyzetben se utazzon rakomány nélkül, a TimoCom kidolgozott egy megoldást: a TimoCom to go forródrótnak köszönhetően az ügyfelek útközben nem csak az aktuális fuvar- és raktérajánlatokról értesülhetnek, hanem kérésre a TimoCom munkatársai gyorsan fel is viszik járműajánlataikat. A lehetőség már egy éve az ügyfelek rendelkezésére áll.
Segítség nehéz helyzetben
„Amikor problémám volt az internethozzáféréssel, felhívtam a megfelelő telefonszámot és a kapcsolattartó felvitte járműajánlatomat a börzére. Így sikerült elkerülnöm az üresjáratokkal együttjáró költségeket“ – nyilatkozta Piotr Romanowski a lengyel VIKO Transporttól.
Victor Bodean, a portugál Campion Trans – Transportes Lda munkatársa épp Spanyolországban volt, és nem sikerült kapcsolódnia a nála levő mobilnettel az Internethez. „Bodean úr már egy napja állt „üresen”, amikor eszébe jutott a TimoCom to go. Ezután találtam neki megfelelő ajánlatot, így folytathatta az útját“, számolt be Melania Morilla y Sousa account manager.
Hegyi Tamás egyéni vállalkozó Magyarországról hangsúlyozta a mobilitás és a rugalmasság fontosságát az üzleti életben: „Az olyan kisvállalkozásoknak, mint a miénk nagyon hasznos ez a szolgáltatás. Ha épp nincs rá kapacitásunk, hogy úton levő munkatársainknak visszfuvart találjunk, kollégáink egyszerűen felhívják a TimoCom to go-t.“
Ellenőrzés számítógép nélkül is
A szolgáltatás igénybevételéhez elengedhetetlen, hogy az ügyfél a TimoComnál is bejegyzett mobilszámról indítsa a hívást, illetve a beszélgetés kezdetekor meg kell adnia TimoCom-sorszámát. Ehhez az ügyfélnek regisztrálnia kell mobilszámát a TC Profile® cégjegyzékben, illetve fontos, hogy aktiválja a hívószámkijelzést. Ahhoz, hogy a TimoCom kollégája az ügyfél nevében fel tudja vinni az ajánlatot, már csak a kívánt relációra és a járműleírásra van szüksége. Végül az ügyfél visszaigazoló e-mailt kap az adott megbízást tartalmazó adatokkal.
Az elmúlt egy év pozitív visszajelzései a TimoCom-ot is ösztönzik: „Nemcsak megerősít, de motivál is minket, hogy Európa-szerte ilyen jól fogadták a TimoCom to go-t. Továbbra is szeretnénk az ügyfelek számára valódi értéket nyújtani“– nyilatkozta Marcel Frings, a TimoCom vezető képviselője.
Forrás: TimoCom
.
(Ezt a cikket 226 alkalommal tekintették meg.)