Alkatrészgyártók hírei Felszerelés Hírek

Elismerés a Bosch termékeknek

Első helyen a Bosch márka a gépjárművezetők körében.

  • 6 termékkategóriában az első helyen az Auto Bild olvasói szerint
  • 7 kategóriában „Legjobb Márka 2012” az „Auto, Motor und Sport” magazinnál
  • Évek óta kiemelkedő márka a Bosch

A német “Auto Bild” és az “Auto, Motor und Sport” magazinok évente egyszer megkérdezik olvasóikat a legmegbízhatóbb márkákról gépjármű-kiegészítők, -alkatrészek és -szolgáltatások terén. A Bosch márkát az ”Auto Bild” „ragyogó hős” titulussal illette, mert elnyerte a legjobb márka minden kategóriában címet. Az “Auto, Motor und Sport” szerkesztőségében úgyszintén a Bosch nyerte el a „németországi márkák királya” címet, a „Best Brand 2012”, olvasók körében megtartott szavazás alapján. A szavazásban részt vevő termékek és szolgáltatások között megtalálhatók a vonóhorgoktól és az akkumulátoroktól kezdve a gyermeküléseken és a szűrőkön át, a személyautó csere- és műhely franchise hálózatok is.

A Bosch akkumulátorok dupla győzelme

Az “Auto Bild” szerkesztői 23 területről kérték ki olvasóik véleményét. A Bosch márka az első helyen végzett mind a hat kategóriában, ahol szerepeltek Bosch termékek. A szavazatok alapján, a legjobb gépjármű akkumulátorok, világítástechnikai termékek, ablaktörlők, szervizhálózatok és gyújtógyertyák mind a Bosch nevéhez fűződnek. Ezen felül a Bosch akkumulátorok duplán győzedelmeskedtek minőségüknek és a kiváló ár-érték arányuknak köszönhetően.

A Bosch ablaktörlők kiemelkedően teljesítettek

Az “Auto, Motor und Sport” magazin összesen 28 termékkategóriában kérdezte meg olvasóit. Ebből 7 kategóriában – akkumulátorok, világítástechnikai termékek, szűrők, ablaktörlő lapátok, szervizhálózatok, szerszámok és gyújtógyertyák – a Bosch végzett az első helyen, továbbá a második helyet érte el a fékek/fékbetétek termékkategóriában. 92%-os egyetértési aránnyal, a gépjármű magazin szerkesztői csapatának megítélése szerint a Bosch márka elérte az „álom eredményt, amely egyértelműen mutatja a többi márkával szembeni fölényét a versenyben”. A Bosch ebben a kategóriában is 2%-kal javította előző évben elért eredményét. A korábbi években az olvasók rendszerint kimagaslónak ítélték a Bosch márka imázsát. „A megbízható termékek érvényesülnek” – tette hozzá az Auto, Motor und Sport.

Forrás: Bosch
.

(Ezt a cikket 230 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .